۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۵۰۶۹۷
آیت الله نمازی:

توافق برکلیات همراه جزئیات و رفع همه تحریم ها مورد نظر رهبر و ملت ایران در مذاکرات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مصوبه و توافقی در مذاکرات هسته ای ایران با و گروه 1+5 مورد تأئید ملت ایران است که توافق بر کلیات همراه با توافق بر جزئیات و رفع همه تحریم ها باشد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه درکاشان، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 که در دهکده مونترو در حاشیه شهر ژنو سوئیس گفت: در این مذاکرات نیز مقامات آمریکایی همچنان سخنان دو پهلو برزبان آورده اند و اصرار بر یک توافق کلی و باقی ماندن تحریم ها به حال خود با تعیین یک مهلت 10 ساله دارند.

 

وی افزود: تیم مذاکره کننده ایران با پیروی از تدبیر حکیمانه رهبرمعظم انقلاب و خواسته قاطع ملت ایران مصوبه و توافقی را در مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5  انجام خواهند داد که توافق برکلیات همراه با توافق بر جزئیات و رفع همه تحریم ها باشد.

 

 

هدف از سخنرانی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا تأثیرگزاری بر مذاکرات بود

آیت الله نمازی در ادامه هدف از سخنرانی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا  با هدف تأثیرگزاری بر مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 دانست و افزود: این اقدام نتانیاهو نخست وزیرصهیونیستی با بی اعتنایی مقامات ارشد کاخ سفید روبرو شد به طوری که هیچ یک از مقامات کاخ سفید در سخنرانی نتانیاهو شرکت نکردند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یاد آورشد: 60  نفر از نمایندگان حزب دمکرات نیز سخنرانی نتانیاهو را تحریم کردند و رییس جمهور آمریکا در سخنانی گفت، نتانیاهو چیز جدیدی در سخنان خود ارائه نکرد.

 

 

مقامات عراقی آمریکایی ها را درعملیات های تکریت راه ندادند اما در عوض نقش ایران در این عملیات برجسته و پررنگ بود  

 آیت الله نمازی همچنین با اشاره به عملیات گسترده نیروهای مردمی عراق و ارتش این کشور برای آزاد سازی شهر تکریت عراق از اشغال نیروهای تروریستی داعش گفت: در این عملیات که برای آزاد سازی این شهر بعد از9 ماه اشغال انجام شد یک هزار نفر از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.  

 

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: فرار برخی از فرماندهان داعش از صحنه جنگ باعث شد تا گروه تروریستی داعش تعدادی از فرماندهان ارشد خود را اعدام کنند.

 

آیت الله نمازی افزود: روزنامه آمریکایی وال استریت آمریکا نیز اعتراف کرد، مقامات عراقی در حالی که آمریکایی ها را در عملیات های اخیر تکریت راه ندادند اما در عوض نقش جمهوری اسلامی ایران در این عملیات برجسته و پررنگ بود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بازگشت تدریجی تروریست های داعش به آمریکا و اروپا را موجب نگرانی مقامات این کشورها دانست و یاد آورشد: نگرانی  مقامات آمریکایی و اروپایی به خاطر این است که با بازگشت تروریست ها، امنیت اروپا و آمریکا را تحت تأثیر اقدامات تروریستی خود قرارخواهند داد.     

 

توطئه آمریکا و شیوخ خلیج فارس برای تجزیه یمن

نماینده ولی فقیه درکاشان همچنین با اشاره به توطئه مشترک آمریکا و شیوخ خلیج فارس برای مصادره انقلاب اسلامی یمن گفت: آمریکا در توطئه ای جدید با همکاری شیوخ خلیج فارس به دنبال تجزیه کشور یمن هستند و این در حالی است که انقلابیون یمن و مقاومت انصارالله با آگاهی و مقاومت در برابر توطئه ها، مهمترین احزاب سیاسی یمن را به سمت و سوی انقلابیون جذب کرده است.

 

 

مراقب باشید حریم ایام فاطمیه دوم در نوروز امسال شکسته نشود

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به همزمانی ایام دوم فاطمیه با عید نوروز امسال گفت: مردم متدین و ولایت مدار به ویژه جوانان و بانوان گرامی حرمت این ایام را رعایت کنند و مراقب باشند در رفت و آمدها و دید و بازدید ها و مسافرت های نوروزی حریم ایام فاطمیه شکسته  نشود و حرمت فاطمه زهرا(س) نگه داشته شود.  

 

وی، رعایت حجاب و عفاف در ایام نوروز، رعایت آداب و اخلاق اسلامی در روابط خانوادگی، فراهم کردن نیازمندی های شب عید مردم توسط مسؤولان ،کنترل و نظارت دقیق برقیمت ها را در ایام نوروز امسال لازم و ضروری دانست و توجه مسؤؤلان رسانه ملی صدا و سیما را بر عدم تبلیغ و نشان دادن تصاویر فروشگاه های کیف و کفش و لباس و میوه جات رنگارنگ را ضروری دانست و تأکید کرد: پخش این تصاویر از رسانه ملی بر خانواده های محروم جامعه تأثیرمنفی خواهد گذاشت.

 

آیت الله نمازی همچنین ، سرکشی به خانواده های نیازمندو تهیه امکانات و ملزومات مورد نیاز ایام نوروز توسط افراد خیر و افراد متمکن را ضروری دانست و گفت: مراقب باشید خانواده های بی رمق و خالی از امکانات و بچه های غمگین آنها درایام عید باید مورد توجه خاص باشند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به نامگذاری این ایام به عنوان روز احسان و نیکوکاری اظهارامیدواری کرد مردم سخاوتمند ما در این مراسم حضور پر رنگ داشته باشند، چرا که فرشتگان آسمان ها بر دستان سخاوتمندانه و بر هدایای شما بوسه می زنند، لذا خود را از بوسه فرشتگان محروم نسازید. 

 

شایان ذکراست، در پایان نماز جمعه امروز شهرستان کاشان، تشیع پیکر سه شهید مدافع حرم محمد شجاعی، حسین قربانی و نعمت الله نظری بر دوش مردم نماز گزار کاشان از مصلی بقیه الله الاعظم کاشان تا مسجد رضا(ع) و در گلزار شهدای دارالسلام شهرستان کاشان به خاک سپرده شدند./1307/پ202/ش

 

ارسال نظرات