۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۲۵۰۷۴۵
در قم؛

همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب غیر ایرانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب غیر ایرانی حوزه علمیه با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.
تجليل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب غیر ایرانی حوزه علمیه استان قم عصر امروز در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این همایش که به همت معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم برگزار شد، بیش از صد نفر از دانش آموزان در دو نوبت صبح و عصر حضور پیداکردند؛ در نوبت صبح این همایش دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان و در نوبت عصر آن دانش آموزان ابتدایی شرکت داشتند.

 

در ابتدای این همایش حجت الاسلام زارع معاون امور خانواده های جامة المصطفی ضمن خوشامدگویی به حاضران، هدف از برگزاری این جلسه را تشویق و ترغیب بیشتر دانش آموزان برای فراگیری علم عنوان کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام بخشایشی رییس دفتر مدیر مرکز خدمات استان قم فراگیری علم و دانش را ضروری دانست و گفت: کسب علم و رعایت تقوای فرزندان شیطان را بسیار عصبی می کند، خوشبختانه بعد از انقلاب پیشرفت های بسیار خوبی در زمینه های علمی و پژوهشی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب از جوانان خواستند که تحصیل، تهذیب و ورزش را در کنار هم داشته باشند؛ دشمنان نیز به این نکته اعتراف کردند که ایران اگر با روند کنونی پیشرفت کند در آینده ای نزدیک به یکی از کشورهای بسیار پیشرفته تبدیل خواهد شد.

 

از دیگر برنامه های این همایش می توان به اجرای سرود، تواشیح و قرآن اشاره کرد، همچنین کلاس هایی آموزشی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با فواید آموختن علم و روش های صحیح مطالعه و تحقیق برگزار شد.

 

گفتنی است، در پایان همایش نیز از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد./1323/پ202/س

 

ارسال نظرات