۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۵۰۷۷۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد؛

اعزام بیش از ۳۰۰ مبلغ دینی در ایام فاطمیه‌ به مناطق مختلف هرمزگان

خبرگزاری رسا - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از اعزام بیش از ۳۰۰ مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه به مناطق مختلف استان خبر داد.
سيد شکرالله زندوي، مدير کل تبليغات اسلامي بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام سید شکرالله زندوی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه با تاکید بر اینکه جایگاه و اهمیت این ایام بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: عزاداری در ایام فاطمیه ریشه در عمق مذهب ما دارد.

 

وی با بیان اقدامات صورت گرفته برای برگزاری ایام فاطمیه در سراسر استان، خاطرنشان کرد: مردم و هیئات مذهبی با تمام امکاناتی که در اختیار دارند باید در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم عزاداری این ایام تلاش کنند. هر کس که پیرو اهل بیت است در این ایام به طور خودجوش در مراسم عزاداری شرکت می‌کند.

 

حجت‌الاسلام زندوی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌هایی مانند رسانه‌ها در برگزاری مراسم مذهبی، تصریح کرد: همچنین در این ایام باید بیش از پیش در بهره‌گیری از مبلغان و اساتید گفتمانی استفاده شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان هیئات‌مذهبی را به عزاداری سالم فراخواند و تأکید کرد: در مراسم عزاداری از مداحان، روحانیان و شخصیت‌های مجرب برجسته استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام زندوی بیان کرد: از این تعداد از مبلغان، 241 مبلغ بومی، 45 مبلغه و 24 مبلغ اعزامی در دهه فاطمیه در مساجد و حسینیه‌های استان پیرامون تشریح فضایل حضرت زهرای مرضیه(س) فعالیت می‌کنند.

 

وی در پایان گفت: گفتمان‌های دینی با موضوع فاطمیه و با حضور مبلغان اعزامی در مدارس و دانشگاه‌ها، در حال برگزاری است./851/پ203/ب4

ارسال نظرات