۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۵۰۸۹۹
شیخ الازهر:

داعش اهداف رژیم صهیونیستی را دنبال می‎کند

خبرگزاری رسا ـ شیخ الازهر مصر، تروریست را خارج از مسیر صحیح اسلام خواند و تصریح کرد که داعش اهداف رژیم صهیونیستی را دنبال می‎کند.
احمد الطيب، شيخ الازهر مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد الطیب، شیخ الازهر مصر، امروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ژاپن به بررسی اقدامات داعش در کشورهای منطقه  پرداخت و گفت: جریان‎های تروریستی با انحراف فکری از مسیر صحیح اسلام خارج شده‎اند.


وی افزود: داعش با انتشار افکار تروریستی بین جوانان درپی ضعیف کردن دولت و حکومت مصر است.


شیخ الازهر مصر، رژیم اشغالگر اسرائیل را پشت همه بحران‎ کشورهای منطقه خواند و تصریح کرد: داعش در مسیر اهداف رژیم اشغالگر صهیونیست حرکت می‎کند و درصدد تقسیم خاورمیانه به کشورهای کوچکتر است.


وی اسلام را دین رحمت توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: الازهر مصر به عنوان یک نهاد دینی اعلام می‎کند که اقدامات داعش هیچ گونه ربطی به اسلام ندارد.


این عالم مصری، ژاپن را یکی از قربانیان تروریست دانست و گفت: ژاپن در مقایسه با سایر کشورهای منطقه هزینه بسیار کمی بابت تروریست پرداخت کرده است.


وی افزود: اقدامات تروریستی داعش طی چند ماه اخیر در کشورهای اروپایی بار دیگر به مردم جهان ثابت کرد که تروریسم دین و ملیت نمی‎شناسد. برای مبارزه با تروریسم باید مردم جهان با یکدیگر متحد شوند./994/ب902/د

ارسال نظرات