۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۵۱۰۲۴
مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

رسانه محور ترویج فرهنگ شهادت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این که رسانه محور ترویج فرهنگ شهادت است، گفت: باز تولید این فرهنگ غنی موجب عزت و افتخار جامعه می شود.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران با بیان این که رسانه محور ترویج فرهنگ شهادت است، گفت: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان جامعه انتقال دهیم.

وی با بیان این که امنیت امروز کشور حاصل تلاش مخلصانه و ایثارگرانه شهدا، ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، عنوان داشت: در سایه فرهنگ شهادت، امروز در همه صحنه های بین المللی نام  ایران و ایرانی می درخشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان افزود: شهدا و ایثاگران جان خویش را در مسیر استقلال، آزادی، و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران ایثار کردند.

روشنی با اشاره به این که رزمندگان اسلام با فرهنگ جهادی پیروز میدان شدند، عنوان داشت: فرهنگ جهادی رمز موفقیت در عرصه های گوناگون است.

وی با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت توقف و عقب گرد ندارد، خاطرنشان کرد: یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه کمتر از شهادت نیست.

شهدا از افتخارات ملی، دینی و اسلامی ما هستند

روشنی با بیان این که شهدا از افتخارات ملی، دینی و اسلامی ما هستند، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت باید ماندگار و پایدار باشد.

وی با بیان این که فرهنگ شهادت برگرفته از مکتب حسینی است، خاطرنشان کرد: بازتولید فرهنگ عاشورایی و فرهنگ شهادت موجب تمسک همه آزادگان عالم به انقلاب اسلامی ایران شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان افزود: در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت باید از پرداختن افسانه گونه به ترویج فرهنگ حماسه مردان بزرگ پرهیز شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات