۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۵۱۰۶۳

شرح سبک زندگی شهید همت در برنامه رادیویی شاهد

خبرگزاری رسا ـ‌ رادیو معارف به تشریح فعالیتهای سردار محمد ابراهیم همت می پردازد.
شهيد همت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، برنامه "شاهد" که با هدف تکریم مقام شهدا و فرهنگ شهادت و برای معرفی شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی پخش می‌شود مورخ19 اسفند به معرفی شهید حاج محمد ابراهیم همت می‌پردازد.

 

در این برنامه دوستان و همرزمان محمد ابراهیم همت به تبیین خصوصیات اخلاقی و سبک زندگی ایشان و همچنین تشریح تلاش ها و روحیه جهادی این شهید بزرگوار خواهند پرداخت.

 

پس از شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم متجاوز عراق، شهید همت به صحنه کارزار وارد شد و درطی سالیان حضور در جبهه های نبرد، خدمات شایان توجهی برجای گذاشت و افتخارها آفرید.

 

درعملیات سراسری فتح المبین، مسؤولیت قسمتی از کل عملیات به عهده این سردار دلاور بود. موفقیت عملیات درمنطقه کوهستانی «شاوریه» مرهون ایثار و تلاش این سردار بزرگ و همرزمان اوست . سرانجام حاج محمد ابراهیم همت در 24 اسفند سال 62در عملیات خیبر به خیل دوستان شهیدش پیوست.

 

برنامه "شاهد" کاری از گروه معارف و جامعه به سردبیری و تهیه کنندگی امیر عباس خاقانی و گویندگی رضا حبیبی سه شنبه‌ها ساعت 12:40 از رادیو معارف پخش می‌شود. علاقمندان برای دریافت برنامه می توانند به صفحه اختصاصی "شاهد" در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات