۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۲۵۱۱۲۱
رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان:

حزب الله با جدیت به گفت‌وگو با جریان المستقبل ادامه می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان خواستار توجه ویژه به تهدید گروه‌های تکفیری برای لبنان شد و عنوان کرد که حزب الله با جدیت تمام به گفت‌وگو با جریان المستقبل ادامه می‌دهد.
سيد ابراهيم امين السيد



به گزارش خبرگزاری رسا، سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب برگزار شد، وضع استراتژی برای مقابله با تهدیدها و چالش های مختلف را وظیفه دولت برشمرد و گفت: متأسفانه هنوز برخی تهدید تکفیری‌ها را از زاویه خصومت های سیاسی بررسی می‌کنند.

 

وی همه گروه‌های سیاسی را به کنار گذاشتن اختلافات به منظور عبور از مرحله کنونی دعوت کرد و گفت: لبنان باید به تنهایی به مقابله با گروه‌های تکفیری بپردازد؛ چرا که سیاسیت آمریکا و ائتلاف مبارزه با داعش یک بام و دو هوا است. آمریکا مانع از دستیابی ارتش لبنان به سلاح های پیشرفته می‌شود.

 

حجت الاسلام امین السید افزود: برخی از رهبران جریان 14 مارس لزوم نبرد نظامی حزب الله در سوریه را پذیرفته اند.

 

این عضو ارشد حزب الله به نتایج مثبت توافق بین حزب الله و جریان آزاد ملی لبنان اشاره و تصریح کرد: توافق این دو جریان سال هاست که لبنان را از فتنه های مختلف نجات داده است.

 

وی با تأکید بر لزوم گفت‌وگو بین گروه‌های مختلف لبنان برای حل اختلافات، گفت: حزب الله با جدیت به گفت‌وگو با همه جریان‌های سیاسی به ویژه جریان المستقبل ادامه می‌دهد./983/ب902/ک

ارسال نظرات