۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۵۱۱۹۶
نماینده مردم بوشهر در مجلس:

مذاکره می کنیم تا دنیا بداند اهل منطق هستیم

خبرگزاری رسا ـ جمیری گفت: مذاکره می کنیم تا دنیا بداند که اهل منطق هستیم اما ذره ای نمی توانیم از مواضع خود عقب نشینی کنیم و باید آنان دیدگاه ما را بپذیرند.
عبدالکريم جميري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست با هیأت عاشقان ولایت ارکان شجره طیبه صالحین شهرستان گناوه با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بسیج و بسیجیان را یکی از نعمت های بزرگ الهی دانست و گفت: برای کسانی که افتخار بر تن کردن لباس بسیجی را پیدا می کنند یک توفیق الهی حاصل می شود.

 


جمیری اظهار داشت: امام خمینی(ره) بسیج را به خوبی شناخت و مقام معظم رهبری نیز شناخت خوبی نسبت به بسیج دارند که همین بسیج با تمام قدرت و شجاعتی مثال زدنی مقابل تمام زورگویان عالم ایستاد.

 


وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت این نظام و با پشتیبانی بسیج جان عالم را نجات می دهد، ابراز داشت: این نتیجه پیوند ناگسستنی یک امام صالح که لباس رهبری بر تن دارد و نیز مردمی است که لباس بسیجی بر تن دارند و حاضرند به رهبری این امام هر چه دارند در طبق اخلاص گذارند و تقدیم اسلام کنند همچنان که رهبر ما چفیه بر گردن می فرمایند «که من یک انقلابی ام  و حاضر به سازش نیستم» و انقلابی بر مواضع خود ایستاده ایم.

 


جمیری با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران گفت: مذاکره می کنیم تا دنیا بداند که اهل منطق هستیم اما ذره ای نمی توانیم از مواضع خود عقب نشینی کنیم و باید آنان دیدگاه ما را بپذیرند.

 


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام، مردم را به استقامت و مقاومت در برابر استکبار جهانی دعوت می کند، تصریح کرد: امام می فرماید ما حمایت می کنیم اما امیدی نیست، امید این است که از قدرت ها، منابع و ذخائر داخلی استفاده کنید.

 


وی تاکید کرد: به حرف و حدیث های دیگران نباید توجه کرد و بسیجی آماده باید حرکت خود را با نگاه رهبری هماهنگ کند و همواره پیرو منویات معظم له باشد و از دستورات وی تبعیت کند.

 


جمیری گفت: قدر این جلسات و حلقه های صالحین را باید دانست چراکه اگر می خواهیم بصیرت تام و تمام داشته باشیم با عمل به قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 


این نماینده مجلس گفت: اگر انسان با تقوای الهی در مسیر الهی قرار گیرد می تواند صحیح را از ناصحیح تشخیص دهد؛ بسیجی بودن با تقوا بودن و با بصیرت بودن است و دفاع همان دفاع است، در آن زمان دفاع مقدس بود اما این زمان دفاع سخت تر از گذشته است و نیاز به تلاش بیشتری دارد.

 


عضو مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه امروز این ملت یک ملت سرافراز در دنیا است، گفت: اگر امروزه این قدرت را نداشتیم و دشمن یقین نداشت که مردم پیشرفت خواهند داشت و در عرصه های مختلف قدرتمند خواهد شد، هرگز ما را تحریم نمی کرد اما آنان می دانند که مردم ایران مردمی شایسته هستند و دیگر ملت ها از این مردم تاسی می کنند و الگو می گیرند.

 


جمیری اضافه کرد: دشمن می خواهد مردم را از اهدافشان باز بدارد اما هرگز به امید الهی و با حمایت مردم از رهبری و دست در دست رهبری دادن، به هدف خود نمی رسد./833/پ202/ب4

ارسال نظرات