۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۵۱۲۱۶
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

احساس ضعف در برابر تکفیری‌ها بزرگترین چالش جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تأکید براینکه مقاومت اسلامی اجازه نمی‌دهد تکفیری‌ها قرائت خود از دین اسلام را ترویج دهند، گفت: احساس ضعف در برابر تکفیری‌ها بزرگترین چالش جهان اسلام است.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی بخش تربیتی حزب الله در منطقه بقاع برگزار شد، با تأکید براینکه مقاومت اسلامی در مسیر فرهنگ و علم گام برداشته است، گفت: مقاومت تلاش دارد جامعه ای قادر به مقابله با چالش‌های مختلف را شکل دهد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین خطری که جهان اسلام را در برابر تکفیری‌ها تهدید می‌کند، فراگیر شدن حس شکست و ناامیدی بین مردم است. تکفیری‌ها که از سوی دولت‌های بزرگ دنیا حمایت می‌شوند تلاش دارند که جریان تکفیری را نماینده دین اسلام معرفی و نخبگان مسلمان را از گزینه های دیگر ناامید کنند.

 

 

حجت الاسلام صفی الدین، تلاش تکفیری‌ها برای معرفی قرائت خود از اسلام را خطرناک برشمرد و گفت: مقاومت اسلامی که توانست رژیم صهیونیستی را شکست بدهد باید امید را در دل نسل جدید زنده کند و نشان دهد که الگوی مناسبی از اسلام در جامعه است. مقاومت اجازه نمی‌دهد تکفیری‌ها قرائت خود از دین اسلام را ترویج کند.

 

 

این عضو ارشد حزب الله پیروزی مقاومت اسلامی را بر جریان تکفیری قطعی دانست و اظهار داشت که وظیفه ما امروز در لبنان محافظت از مردم کشور به واسطه هوشیاری و گفت‌وگو با سایر جریان‌های سیاسی است. لبنان به واسطه فداکاری های ملت، ارتش و مقاومت اسلامی توانایی مقابله با توطئه‌های تکفیری را دارد.

 

 

وی افزود: مردم لبنان به تنهایی توانایی دفاع از خود را دارند و در این مسیر به دخالت هیچ کشور بیگانه نیاز نیست./983/ب902/ک

ارسال نظرات