۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۵۱۲۲۰
شیخ نعیم قاسم:

اولویت مقاومت اسلامی آزادسازی سرزمین‌های اشغالی است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان اولویت مقاومت اسلامی را آزادسازی سرزمین های اشغالی برشمرد و گفت: آینده مقاومت اسلامی با پیروزی‌های مستمر پیوند خورده است.
شيخ نعيم قاسم



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیداری با هیأتی از وکلای اردنی که امروز برگزار شد به بررسی و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات بین المللی و منطقه ای پرداختند.
 

 

شیخ نعیم قاسم در این دیدار استراتژی مقاومت را راهکاری ملی، قومی، عربی و اسلامی برشمرد و گفت: مبنای اصلی مقاومت اسلامی فلسطین و قدس است، مقاومت هیچ اولویتی جز آزادسازی سرزمین‌های اشغالی از لوث صهیونیست‌ها ندارد.

 

 

وی با تأکید بر دستاوردهای مهم آزادسازی سرزمین‌های اشغالی برای جهان اسلام، گفت: حزب الله با مهاجرت فلسطینیان به کشوری دیگر به عنوان کشور جایگزین مخالف است و همچنین سازش با اسرائیل را که موجب مشروعیت دادن به اشغالگری آنها می‌شود را بر نمی‌تابد.
 

 

این عضو ارشد حزب الله گفت: پس از موفقیت‌های مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین دیگر امکان بازگشت به عقب وجود ندارد و قابل قبول نیست که در انجام وظیفه خود کم کاری کنیم.
 
 

شیخ نعیم قاسم شکست رژیم صهیونیستی را امری امکان پذیر ارزیابی و تصریح کرد: مقاومت به حقیقتی تبدیل شده است که آینده آن با آزادسازی سرزمین های اشغالی و پیروزی‌های مستمر پیوند خورده است.

 

 

هیأت اردنی نیز در این دیدار مقاومت را تنها گزینه مثمر ثمر برای مقابله اشغالگری عنوان کرد و اظهار داشت که هرگونه تلاشی برای اسکان دادن به ملت فلسطین در اردن غیرقابل قبول است./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات