۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۵۱۲۳۱
رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان:

داعش با تخریب آثار باستانی موصل به وجهه اسلام خدشه وارد می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان ضمن محکومیت اقدام داعش در تخریب آثار باستانی موصل، این اقدام را در راستای خدشه وارد کردن به وجهه اسلام ارزیابی کرد.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمد یزبک، رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت که امروز در منطقه نحله برگزار شد، بر توانایی گروه‌های مردمی و سیاسی لبنان برای انتخاب رییس جمهور این کشور تأکید کرد و گفت: حزب الله از گفت‌وگو و همکاری با همه گروه‌ها برای بهبود شرایط لبنان استقبال می‌کند.

 


وی خواستار پشتیبانی مردم از ارتش این کشور در برابر گروه‌های تکفیری شد و افزود: ارتش توانایی حفظ مرزهای لبنان را از تهدیدهای خارجی دارد.

 

 

 

رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: خاموش کردن آتش فتنه که همگان را با تهدید مواجه می‌کند، نیازمند هم افزایی ملی است.

 

 

یزبک در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام داعش در تخریب آثار باستانی موصل، گفت: این اقدام به وجهه اسلام خدشه وارد می‌کند، اسلام بت‌های قریش را تخریب کرد اما به هیچ تمدنی متعرض نشد.

 

 

این عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: مسلمانان باید با همکاری هم به تدبیر امور جهان اسلام بپردازند تا به  بازیچه دست استکبار و صهیونیسم تبدیل نشوند./983/ب903/ک

ارسال نظرات