۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۵۱۲۷۰
امام جمعه کوهرنگ:

حضور مردم در آیین های انقلابی و مذهبی، نشان دهنده بیعت قلبی آن ها با ولایت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهرنگ با اشاره به این که اگر ولایت مداری ها، سربازی و التزام به انقلاب به مرحله ظهور نرسد، هیچ سودی ندارد، گفت: حضور مردم در مراسم های انقلابی و مذهبی، نشان دهنده بیعت قلبی آن ها با ولایت است که با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست و باید قدر آن را دانست.
حجت الاسلام طباطبايي امام جمعه کوهرنگ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، شامگاه دوشنبه، 18 اسفندماه در مراسم تجلیل از خادمان فجر 36 این شهرستان، با تشکر از همت، همدلی و همراهی ادارات شهرستان در مناسبت های مذهبی و انقلابی، تصریح کرد: هر کس که با خدا باشد و در برابر عظمت خداوند از خود خشوع و نیکوکاری نشان دهد و هم تسلیم خداوند شود و هم به انجام کارهای خیر اهتمام ورزد، به عروة الوثقی چنگ زده است.
 
وی با تأکید بر این که عروة الوثقی همان ولایت امیر مؤمنان(ع) و ولایت اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: فعالیت های مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات و تلاش های شبانه روزی این مجموعه، از مصادیق تمسک به ولایت و عروة الوثقی است که باید قدر آن را دانست.
 
امام جمعه کوهرنگ با اشاره به این جمله معروف امام راحل مبنی بر «ولایت فقیه ادامه راه انبیاء و اولیا است»، ادامه داد: حضور، تجدید میثاق، دل بستگی مردم به ولایت و نظام، همه از مصادیق عاقبت بخیری است که نصیب همه کس نمی شود و نه تنها اجر و مزد اخروی دارد بلکه اجر و مزد دنیوی نیز برای آن ها به همراه می آورد.
 
این مقام مسؤول با بیان این که ریا کردن بر خلاف تصورها همواره بد نیست، اظهار داشت: لازمه تعظیم شعائر، ریا کردن و وارد میدان شدن است.
 
حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به این که اگر ولایت مداری ها، سربازی و التزام به انقلاب به مرحله ظهور نرسد، هیچ سودی ندارد، ابراز داشت: حضور مردم در مراسم های انقلابی و مذهبی، نشان دهنده بیعت قلبی آن ها با ولایت است که با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست و باید قدر آن را دانست.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ با اشاره به سختی ها و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات، از عملکرد مطلوب این شورا در استان و به ویژه در شهرستان کوهرنگ تشکر کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت های تبلیغی بین دستگاه ها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد و در این بین از ظرفیت های مردمی و دولتی نیز استفاده می کند.
 
این مقام مسؤول با تأکید بر این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفت و این نهاددر طول سی و اندی سال گذشته نیز همواره بر اساس شناخت لحظه و نیاز عمل کرده است، خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب جهت تعظیم شعائر اسلامی، تعمیق باورها، ارزش‌ها و ترویج فرهنگ انقلابی، افزایش انگیزه مشارکت مردم در برگزاری مراسم ها وزنده نگه‌ داشتن و نکوداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی به منظور تجدید میثاق با آرمان‌ها نظام و رهبری از مهم ترین رسالت های این شورا است.
 
وی در پایان با تقدیر و تشکر از عملکرد کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان کوهرنگ در سال جاری، خواستار کمک و هم یاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی در برگزاری مراسم های مذهبی و انقلابی سال آینده شد./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات