۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۲۵۱۴۳۱

60 هزار نفر از مدارس اصفهان راهی کربلای ایران می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به این که عملیات اعزام 36 هزار نفر دانش‌آموز از استان اصفهان طی 5 ماه و نیم انجام شد و بعد از عید و تا پایان شهریور نیز اعزام‌های دانش‌آموزی ادامه دارد گفت: با توجه با این اعزام‌ها پیش‌بینی می‌شود تعداد نفرات اعزامی به 60 هزار نفر برسد.
راهيان نور در طليعه نوروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) ظهر امروز در نشست خبری اردوی راهیان نور و جهادی استان اصفهان با بیان این که راهیان نور در راستای آشنایی مردم با مناطق جنگی و عملیاتی 8 سال دفاع مقدس است، گفت: اردوی راهیان نور و جهادی همه ساله در دستور کار بسیج و سپاه است.

 

 

وی با اشاره به این که اعزام راهیان نور دانش‌آموزی از ابتدای مهرماه با مشارکت آموزش و پرورش انجام شده تصریح کرد: امسال 10 گروه جهادی و در مجموع 200 نفر در مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری مشغول خدمت هستند.

 

 

فدا با اشاره به این که عملیات اعزام 36 هزار نفر دانش‌آموز از استان اصفهان طی 5 ماه و نیم انجام شد و بعد از عید و تا پایان شهریور نیز اعزام‌های دانش‌آموزی ادامه دارد ابراز داشت: با توجه با این اعزامها پیش‌بینی می‌شود تعداد نفرات اعزامی به 60 هزار نفر برسد.

 

 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) پیرامون اعزام‌های مردم عادی به مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان کرد: 45 هزار نفر ظرفیت استان اصفهان برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور بوده که به 3 اردوگاه اعزام می‌شوند و ظرفیت راهیان نور دانشجویی استان نیز 5 هزار نفر است.

 

 

وی با تأکید بر این که امنیت و سلامت راهیان نور بیشترین هدف ما است، خاطرنشان کرد: پوشش بیمه‌ای به صورت متمرکز و استانی برای زائران راهیان نور در نظر گرفته شده است.

 

 

فدا افزود: مجموع اعزام دانش‌آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف راهیان نور استان اصفهان در سال گذشته 100 هزار نفر بوده است.

 

 

وی در پایان با اشاره به این که همه ساله در این اردوها جشنواره فیلم، عکس و دلنوشته را برگزار می‌کنیم گفت: میزان مشارکت و استقبال از این جشنواره و نیز بررسی آثاری ارسالی نشان از تأثیرات مثبت اردوهای راهیان نور داشته که البته بیشترین میزان اثرگذاری اردوی راهیان نور در بعد دانش‌آموزی و دانشجویی است./939/پ202/ب4

ارسال نظرات