۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۵۱۷۷۳
در ادامه هجمه علیه بسیج مردمی؛

الازهر نیز اتهامات داعش به بسیج مردمی را تکرار کرد

خبرگزاری رسا ـ الازهر مصر در پیامی، اتهامات منتسب از سوی حامیان داعش علیه نیروهای بسیج مردمی را تکرار کرد.
روحانيان عضو بسيج مردمي عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، الازهر مصر که همواره مواضع ضد و نقیضی علیه شیعیان اتخاذ می کند، این بار به هجمه علیه نیروهای بسیج مردمی پرداخت و این مجاهدان را به ارتکاب جنایت علیه شهروندان سنی متهم کرد.

 

این مرکز اسلامی که در برابر هرگونه فعالیت شیعیان در مصر ایستادگی می کند، ادامه داد که گروه های مسلح بسیج مردمی شیعه که با ارتش عراق همپیمان شده است به ذبح و جنایت علیه شهروندان صلح طلب که هیچ وابستگی به داعش و سایر گروه های تروریستی ندارند، می پردازند.

 

الازهر که در این مساله با تروریست های داعش همصدا شده است، در قبال نیروهای بسیج مردمی که در حال جنگ با داعش برای آزادسازی استان صلاح الدین هستند، خاطر نشان ساخت که این نیروها می خواهند بر مناطق سنی نشین تسلط یابند.

 

بزرگترین مرکز اسلامی اهل تسنن، در ادامه این پیام، اتهاماتی که داعش و حامیان آن نظیر قتل و اعدام های میدانی، سوزاندن مساجد، کشتار کودکان و زنان به بسیج مردمی منتسب می کنند را تکرار کرد و از جامعه جهانی، مراجع تقلید و دولت عراق خواست به سرعت واکنش نشان دهد.

 

الازهر مصر در بخش پایانی از ارتش عراق خواست در شیوه نبرد نیروهای خود دقت کرده و از جنگ آنان با داعش اطمینان یابد.

 

گفتنی است الازهر در حالی نیروهای بسیج مردمی را به کشتار اهل تسنن متهم می کند، که از زمان اشغال بخش هایی از عراق از سوی داعش هیچ عکس العملی نداشته و پس از اینکه خلبان اردنی از سوی تروریست ها به آتش کشیده شد، محکومیت این گروه را آغاز کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات