۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۷
کد خبر: ۲۵۱۸۳۲
نماینده پارلمان عراق:

نیروهای بسیج مردمی از امام حسین الگو گرفته‎اند

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق تأکید کرد که نیروهای بسیج مردمی، شجاعت و ثبات را از امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(س) الگو گرفته‎اند.
حجت الاسلام شيخ همام حمودي عضو ارشد مجلس اعلاي اسلامي و هيأت رييسه پارلمان عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ همام حمودی معاون اول رییس پارلمان عراق در گفت وگو با یکی از شبکه های ماهواره ای از هرگونه کمک های خارجی جهت مبارزه با داعش استقبال کرد و گفت: یاری طلبی عراق از جهانیان برای جنگ با داعش با حاکمیت این کشور مغایرت ندارد چرا که زمام امور در دست عراقی ها قرار دارد.

 

وی هجمه علیه نیروهای بسیج مردمی را محکوم کرد و افزود: این قهرمانان در اوج ملی گرایی و مسؤولیت پذیری قرار دارند و مشارکت آنان در آزادسازی مناطق اشغال شده بر شجاعت آنان دلالت دارد.

 

حجت الاسلام حمودی بر پایبندی بسیج مردمی به قانون تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: نیروهای بسیج مردمی، شجاعت و ثبات را از امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(س) الگو گرفته و بر این اساس به فداکاری به عنوان سعادت و یاری مظلوم می نگرند. این نیروها باید مورد توجه قرار گیرند.

 

عضو هیأت رییسه پارلمان عراق ادامه داد: ساکنان مناطق اشغال شده مسؤولیت آزادی مناطقشان را برعهده دارند، ولی با توجه به اینکه حاکمیت عراق یکپارچه است و روحیه ملی و برادری بر کشور حکومت می کند، باید همگان در عملیات آزادسازی این مناطق شرکت کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات