۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۵۲۱۲۰

مهمانی رادیو معارف در نوروز ۹۴

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با پخش برنامه مهمانی در ایام نوروز ۹۴ به معرفی سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها می‌پردازد.
مهماني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، برنامه مهمانی در تعطیلات نوروز1394 میهمان لحظه‌های پر خاطره مخاطبان فرهیخته رادیو معارف خواهد شد.


شنوندگان با همراه شدن این برنامه، با سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، شخصیت و سیره حضرت زهرا سلام الله علیها در آینه وحی و پیام های خطبه فدکیه آن بزرگوار همراه خواهند شد.

نگاهی به آداب میهمانی از منظر آیات و روایت، نمایش «سری به خانه دوست» با گویش های مختلف،آشنایی با اماکن مذهبی و بقاع متبرکه، همراه با پلیس راه در جاده ها، از آب و هوا امروز چه خبر از بخش های مختلف این برنامه خواهد بود.


همچنین مسابقه زنده با شرکت هموطنان گرامی، از بخش های پرهیجان برنامه "مهمانی" است.

گفتنی ا‌ست معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، جوایز برندگان مسابقات برنامه "مهمانی" را عهده دار شده است که هر روز برای نفرات اول کمک هزینه سفر عتبات عالیات و نفرات دوم و سوم کمک هزینه سفر مشهد مقدس پرداخت خواهد کرد.

"مهمانی" با هنرنمایی تیم برنامه سازان گروه معارف و علوم وحیانی رادیو معارف، با همکاری بازیگران مراکز صدا و سیمای استان ها و با سردبیری محمد جواد محمدی و اجرای رضا ملایی هر روز ساعت 15:30 به روی آنتن می رود./978/د102/ی

ارسال نظرات