۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۵۲۱۳۸

سالانه ۶ هزار اسرائیلی اقدام به خودکشی می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ آمارهای رسمی رژیم صهیونیستی نشان می‎دهد که سالانه ۵۰۰ اسرائیلی خودکشی کرده و حدود ۶ هزار نفر نیز سعی می کنند به زندگی خود پایان دهند.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سایت صهیونیستی واللا نوشت: آمارهای رسمی اسرائیل نشان می دهد سالانه 500 اسرائیلی خودکشی می کنند و حدود 6 هزار اسرائیلی دیگر نیز سعی دارند به زندگی خود پایان دهند که در میان آنها 20 درصد جوان زیر 24 سال قرار دارند.

 

بر اساس این گزارش، خودکشی دومین عامل مرگ و میر بین نوجوان و جوانان گروه سنی 15 تا 24 سال در اسرائیل است و حدود 8 ماه پیش کمیته وزارتی مشترک که از سوی وزیر بهداشت تشکیل شده است، اجرای طرحی را به منظور کاهش آمار خودکشی آغاز کرد.

 

کابینه رژیم صهیونیستی در دسامبر سال 2013 این طرح را تصویب و 55 میلیون شکل(واحد پول رژیم صهیونیستی) به آن اختصاص داد اما فروپاشی کابینه باعث تعلیق این پروژه شد.

 

پیش از این نیز گزارش ها و تحقیقات حاکی از این بود که شمار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در سال 2014 خودکشی کرده اند در مقایسه با سال 2013 افزایش چشم گیری داشته است.

 

منابع صهیونیستی اعلام کردند که چهارده نظامی اسرائیلی سال 2014 در مدت خدمت نظامی خود خودکشی کرده اند که خودکشی سه تن از آنها پس از حمله اخیر اسرائیل به غزه بود.

 

این رقم در مقایسه با سال 2013 میلادی که شمار خودکشی کنندگان هفت نفر بود افزایش یافته است.

 

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در این خصوص نوشت: ارتش اسرائیل اکنون سرگرم تهیه گزارشی درباره خودکشی نظامیان اسرائیلی است، اما پیش از آماده شدن این گزارش کاملا مشخص است که سال 2014 شمار نظامیانی که خودکشی کرده اند افزایش یافته است، به گونه ای که ارقام رسمی حاکی است که چهارده نظامی خودکشی کرده اند./982/ب102/د

ارسال نظرات