۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۲۵۲۱۸۷
مدیر مرکز رسانه عراق در آمریکا:

پیام الازهر همسو با رسانه‎های فتنه‎گر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز رسانه عراق در آمریکا با اشاره به اینکه پیام الازهر علیه بسیج مردمی همسو با رسانه‎های فتنه‎گر است، تأکید کرد که آیا انفجار بارگاه ملکوتی امامین عسکریین(ع) قتل عام جوانان پایگاه نظامی به شمار نمی‎آید؟
نزار حيدر رييس مرکز رسانه عراق در آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نزار حیدر مدیر مرکز رسانه عراق در آمریکا پیامی درباره هجمه الازهر مصر علیه نیروهای بسیج مردمی منتشر کرد و اظهار داشت: تصاویر پخش شده از شبکه بی بی سی نشان داد که چگونه شهروندان سنی مناطق آزاد شده از نیروهای بسیج مردمی استقبال کرده و اشک و لبخندهای شیعیان و اهل تسنن در هم آمیخته شده است تا توطئه رسانه های فتنه گر محکوم به ناکامی باشد.

 

وی پیام الازهر را همسو با رسانه های فتنه گر دانست و افزود: نقشه سیاستمدارانی که با استفاده از برگ برنده فتنه مذهبی و قومیتی درصدد بدست آوردن جایگاه سیاسی بودند، با شکست مواجه شده است. عراقی ها با رهبری دینی، مذهبی و منطقی مرد بزرگی نظیر حضرت آیت الله سیستانی به پیروزی می رسند.

 

نزار حیدر تصریح کرد: در چنین شرایطی بود که الازهر پیامی صادر کرده و توقف کشتار و جنایت علیه شهروندان سنی عراق را خواستار می شود تا به سه مساله سنی بودن تروریست ها، شکست آنان از نیروهای عراقی، جنایتکار بودن داعشی ها و آرزوی عدم شکست تروریست ها در این جنگ اعتراف کند.

 

رییس مرکز رسانه عراق در آمریکا با اشاره به آیه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَن تُصِیبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ»، ادامه داد: الازهر حتی استفاده از خبر فاسق را جایر اعلام کرد. نمی دانم آیا الازهر جنگ با تروریست ها را در مصر نیز حرام می داند یا این مساله تنها منحصر به عراق است؟

 

وی تأکید کرد: الازهر که پیروزی عراقی ها علیه تروریسم را فتنه مذهبی می داند چرا جنایت تروریست ها علیه عراقی ها را فتنه مذهبی قلمداد نمی کرد؟ آیا انفجار بارگاه ملکوتی امامین عسکریین(ع)، قتل عام جوانان پایگاه نظامی سپایکر و انفجار خودروهای بمب گذاری شده در مناطق شیعه نشین فتنه مذهبی به شمار نمی آمد و اخراج تروریست ها و پایان تجاوز به جان و مال و ناموس شهروندان سنی فتنه مذهبی است؟./980/ب902/د

ارسال نظرات