۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۵۲۳۵۴
استاد حوزه و دانشگاه:

اسلام آمریکایی محصول اتاق فکر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نظری گفت: خطر اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی کمتر از خطر دیگر دشمنان اسلام نیست، باید مراقب نفوذ افکار التقاطی و انحرافی این جریانات در جامعه باشیم.
حجت-الاسلام نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، یکی از اساتید حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی امروز در جمع اهالی روستای آغویه،‌ با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری فاطمیه اظهار داشت: پاسداری از آرمان های والای دین مقدس اسلام ناب محمدی(ص) را باید از فاطمه زهرا(س) آموخت.

 


وی ادامه داد: اصل پیام ائمه معصومان و زندگانی حضرت زهرا(س) این است که با بصیرت دینی در بین اسلام واقعی و اسلامی که محصول اتاق فکر دشمنان اسلام است تمیز و تشخیص قائل شده و در صیانت از آرمان های اصیل این دین الهی تا پای مرگ که همان سعادت جاودانه شهادت در راه اسلام است، جهاد کنیم.

 


مسؤول اسبق نهاد رهبری در دانشگاه تبریز با تأکید بر این‌که سراسر زندگانی حضرت صدیقه طاهره(س) درس ولایت‌مداری برای شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت دارد، خاطرنشان کرد: در شرایطی که نوک پیکان حملات فرهنگی و اعتقادی دشمن علیه اصل ولایت فقیه است، بایستی با شناخت این اصل مترقی اسلام به مقابله به شبهات دشمن پرداخت.

 


حجت الاسلام نظری ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی ایران امروز پس از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به مرحله‌ای از اقتدار و عزت رسیده که دشمنان درجه یک و قدرت‌های بزرگ جهان برای مذاکره با ایران صف کشیده‌اند، این ها به برکت انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، شهدا و حضور در صحنه ملت ایران است.

 


وی ترویج و تبلیغ اسلام راستین را از محوری ترین و اساسی ترین وظیفه مسلمانان با رمز کلیدی وحدت اسلامی دانست و افزود: وحدت تنها در سایه ولایت فقیه حاصل می شود، اگر خود را دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت و محب دخت نبی مکرم اسلام می دانیم، باید از نائب امام عصر(عج) نیز پیروی کنیم.

 


حجت الاسلام نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت های گروه های تکفیری سلفی و داعش اظهار داشت: این جنایتکاران قرآن در دست دارند ولی اعمال آن ها برخلاف آموزه های قرآن است، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ باید اسلام و قرآن را بدون واسطه شناخت، این گروهک‌های تروریستی با هدف خدشه‌دار کردن چهره اسلام فعالیت می کنند.

 


این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این‌که مبانی فکری و دینی مکتب اسلام را باید مبتنی بر پیام الهی، احادیث نبوی، روایات و احادیث معتبر ائمه معصومان(ع) شناخت، خاطرنشان کرد: خطر اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی کمتر از خطر دیگر دشمنان اسلام نیست، باید مراقب نفوذ افکار التقاطی و انحرافی این جریانات در جامعه باشیم./935/پ202/ب4

ارسال نظرات