۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۵۲۶۳۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جهاد در راه خدا بهترین مسیر برای کسب محبت الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که بر اساس آیات قرآن کریم جهاد در راه خدا بهترین راه برای کسب محبت الهی است بر ضرورت ترویج سبک زندگی شهیدان در جامعه تاکید کرد.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان قربانی و محمد علی نجفی، استاندار گیلان امروز پس از حضور در گلزار شهدای رشت به دیدار خانواده شهید سید رضا پاکدامن که در زمان شهادت کمتر از 15سال سن داشت رفتند و در دیدار با پدر و مادر این شهید بزرگوار از صبر و استقامت خانواده شهدا تجلیل کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با اشاره به این که بر اساس آیات قرآن کریم جهاد در راه خدا بهترین راه برای کسب محبت الهی است بر ضرورت ترویج سبک زندگی شهیدان در جامعه تاکید کرد.

 

وی همچنین با تصریح این که همه امروز مدیون خون شهدا هستند، یادآورشد: مردم همواره قدر انسان های الهی و فداکار را می دانند و هرگز شهدا را فراموش نمی کنند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری همچنین خدمت به خانواده های معظم شهدا را از وظایف مهم مسؤولان دانست و بر ضرورت توجه بیش از پیش مدیران به این مهم تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: داشته های کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است و با فداکاری های شهدا و خانواده های آنان کشور به مجد و عظمت رسیده است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت های جانبازان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است؛ سید رضا پاکدامن هفدهم آبان سال 61 در عملیات محرم در منطقه موسیان به شهادت رسید./950/پ202/ب1

ارسال نظرات