۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۵۲۸۴۸

تأکید ملت بحرین بر ایستادگی در کنار شیخ علی سلمان

خبرگزاری رسا ـ مردم بحرین با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز همبستگی خود را بار دیگر با شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین ابراز داشتند.
تظاهرات حمايت از شيخ علي سلمان در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شمار زیادی از مردم بحرین با برگزاری تظاهرات بر لزوم آزادی شیخ علی سلمان تاکید کرده و گفتند که همواره در کنار وی خواهند بود و دبیرکل جمعیت وفاق را در زندان تنها نخواهند گذاشت.

 

شرکت کنندگان در تظاهرات تصاویر شیخ علی سلمان را در دست داشتند و با سردادن شعار، ادامه بازداشت وی را محکوم کردند و آزادی فوری این روحانی بحرینی را خواستار شدند.

 

بحرین از زمان بازداشت شیخ علی سلمان صحنه تظاهرات مداوم در محکومیت این اقدام و آزادی فوری وی است که از رهبران ارشد مخالفان بحرینی به شمار می رود.

 

شیخ علی سلمان به علت حمایت از خواسته های مشرو ع مردم در دستیابی به آزادی و دموکراسی 28 دسامبر گذشته احضار و بازداشت شد. همزمان با بازداشت شیخ علی سلمان موجی از اعتراضات در کشور بحرین و خارج از آن به راه افتاد که همچنان ادامه دارد.

 

دادگاه رژیم بحرین شیخ علی سلمان را به اتهام آنچه آن را " تنفر افکنی علیه رژیم بحرین و تلاش برای سرنگونی آن از طریق زور، توهین به دستگاه قضایی و اجرایی بحرین، دریافت کمک از جریان های خارجی، انتشار گزارشهای دروغین، ایجاد وحشت و ناامنی در بحرین و شرکت در تظاهرات غیرقانونی" خوانده است، محاکمه می کند.

 

تاکنون سه جلسه محاکمه دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین برگزار شده است./980/ب102/د

ارسال نظرات