۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۵۳۱۳۰
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

مهلت نام نویسی در مدارس علمیه لرستان تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه برادران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی در مدارس علمیه استان خبر داد.
حوزه علميه

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که مهلت نام نویسی در مدارس علمیه لرستان تا 15 فروردین ماه جاری بود، بیان داشت: نام نویسی در مدارس علمیه لرستان به مدت ده روز تمدید شد.

وی افزود: متقاضیان ورود به حوزه های علمیه تا 25 فروردین ماه می توانند جهت نام نویسی به سایت حوزه مراجعه کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که استان لرستان دارای دو حوزه امتحانی است، عنوان داشت: 28 اردیبهشت ماه آزمون کتبی بین متقاضیان ورود به حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان این که تاکنون قریب 700 نفر در سایت حوزه نام نویسی کرده اند، خاطرنشان کرد: در حوزه امتحانی بروجرد 251 نفر تاکنون نام نویسی کرده اند.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان تصریح کرد: از این تعداد 151 نفر در مقطع سیکل، 51 نفر با مدرک عالی و بقیه در مدرک دیپلم نام نویسی کرده اند.

وی با اشاره به این که در حوزه امتحانی خرم آباد نیز تاکنون 418 نفر در سایت حوزه نام نویسی کرده اند، اظهار داشت: 157 نفر با مدرک سیکل، 175 نفر با مدرک دیپلم و 86 نفر نیز با مدرک عالی متقاضی ورود به حوزه های علمیه لرستان هستند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه یادآور شد: استان لرستان در راستای نام نویسی ورود متقاضیان به مدارس علمیه در کشور رتبه 9 را دارد.

وی با اشاره به این که جواب آزمون کتبی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه لرستان خرداد ماه اعلام می شود، افزود: پس از اعلام نتایج، مصاحبه توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه استان انجام می شود./9459/ت302/ب

ارسال نظرات