۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۵۳۲۳۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

همدلی و همزبانی مهم ترین مؤلفه اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، همدلی و همزبانی را از مهم ترین مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی دانست.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: همدلی بین دولت و ملت یک اصل مهم دینی و همه باید در جهت تحقق آن تلاش کنند.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که منظور رهبر معظم انقلاب اسلامی از ملت، یک جناح یا گروه سیاسی خاص نیست، تصریح کرد: واژه ملت فراگیر و شامل همه افراد و گروه های درون نظام اسلامی می شود و نباید جامعه را گروه بندی کنیم.

 

وی با تأکید براین که دولت و ملت در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید رسالت سنگینی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: باید از برخوردار شعاری این عنوان به شدت پرهیز شود و تلاش کنیم در عمل شاهد تحقق آن باشیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی است که نصیب هر شخصی نمی شود، ادامه داد: مسؤولان باید از این فرصت به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه به مردم بهره گیرند.

 

آیت الله نورمفیدی با تأکید براین که در همه امور مردم و دولت باید با وحدت و همدلی داشته باشند، تصریح کرد: تنها با وحدت داخلی می تواند بر دشمنان نظام پیروز شد و آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی را صادر کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان تفرقه و اختلاف در کشور را خواسته اصلی دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: اگر عموم جامعه در همه مسائل وحدت داشته باشند به حتم توطئه های دشمنان نیز خنثی خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس اشاره کرد و با تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: همه موفقیت های حاصل شده در جریان مذاکرات نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در سال های اخیر است.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که وزیر امور خارجه و همکاران وی در برابر شش کشور قدرتمند دنیا با اقتدار ایستادگی کرده و از حق ملت ایران دفاع کردند، افزود: امروز دنیا ایران هسته ای را به رسمیت شناخته و دیگر نمی تواند منکر این مسأله حائز اهمیت شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور در کشور باشیم./1316/پ202/ب1

ارسال نظرات