۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۳۳۱۸
نماینده مجلس:

همدلی و هم‌زبانی میان ملت و دولت راهکار جهانی سازی اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان این که همدلی و هم زبانی میان ملت و دولت موجب از بین رفتن موانع و سدهای پیشرفت کشور می شود، گفت: تنها در سایه وحدت و همدلی میان دولت و ملت امکان جهانی سازی اندیشه‌های اسلامی فراهم می‌شود.
جت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در جمع مردم خوسف با اشاره به انتخاب شعار سال جاری از سوی امام خامنه‌ای اظهارکرد: اگر همدلی در جامعه اسلامی ایجاد شود کسی نخواهد توانست به اسم اسلام تصرفی در اسلام و نظام اسلامی داشته باشد.

 

وی با بیان این که همدلی و هم زبانی در جامعه اسلامی و در میان ملت و دولت موجب از بین رفتن مشکلات به وجود آمده در جامعه و پیروزی اسلام بر کفر جهانی می‌شود، گفت: در شرایطی کنونی دشمن برای عقب‌ماندگی نظام اسلامی از هر فرصتی استفاده می‌کند و اگر میان مردم و دولت همدلی و هم‌زبانی وجود نداشته باشد دشمن به راحتی به اهداف مستکبرانه خود دست خواهد یافت.

 

وی با اشاره به این که باید تحول در سال جدید در همه ارکان جامعه و مردم ایجاد شود، تصریح کرد: هم آگاهی و عبرت آموزی نکاتی است که انسان را از خواب غفلت بیدار و انسان‌ها را از انحرافات و سقوط باز می‌دارد.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به ضد ارزش‌هایی که در حکمت‌های امیرمؤمنان امام علی(ع) در نهج‌البلاغه به آن اشاره شده است، اظهار کرد: باید به عوامل و هشدارهای امیرمؤمنان امام علی(ع) در نهج‌البلاغه که موجب کاهش معنویت در انسان می‌شود توجه داشته و از عواملی که ما را دچار دنیازدگی و هوس رانی می‌کند دوری کنیم.

 

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: اخلاص و تقوی از مهم‌ترین عواملی است که سبب بالا بردن ارزش‌های معنوی و تقویت معنویت در افراد می‌شود.

 

وی با اشاره به این که بدون عمل صالح نمی‌توان به آخرت امیدوار بود، تصریح کرد: کسانی که در جامعه از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند ولی انفاق نمی کنند در قیامت مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

 

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: افرادی که یک زبان و یکدل نیستند شرک و نفاق می‌کنند که این امر موجب می‌شود خداوند معنویت و نعمت خود را از انسان بگیرد و گاهی در جامعه مشاهده می‌شود افرادی به دنبال معنویت، عبادت، آسایش و وقت گذاشتن برای خانواده، همسر و فرزندان خود نیستند و فقط برای مال دنیا و دنیا پرستی که یک ضد ارزش در جامعه قرآنی است تلاش می‌کنند.

 

وی افزود: ما در نظام اسلامی و قرآنی زندگی می‌کنیم و اگر حرف ولی فقیه، قرآن و اهل بیت(ع) را گوش و به آن عمل کنیم دیگر دشمن درون و بیرون نمی‌تواند ما را مورد هجمه های خود قرار دهد./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات