۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۵۳۳۲۶
استاد حوزه علمیه قم:

دولتمردان از گرایش‌های حاشیه‌ای پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم عزت و شرافت ملت ایران را خار چشم دشمنان مستکبر جهانی توصیف کرد و گفت: اگر دولتمردان در کنار ملت از گرایش‌های حاشیه‌ای پرهیز کنند حمایت مردم در پشتیبانی از دولت ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ گفت: با توجه به راهکارهای اساسی برای حفظ انقلاب اسلامی و گذشتن از موانع و رسیدن به قله‌های سعادت و پیروزی ملت بزرگ ایران٬ مقام معظم رهبری سال نود و چهار را سال همزبانی و همدلی ملت و دولت دانسته و برای رسیدن به آرمان‌های اسلامی انقلاب پافشاری و وحدت کلمه را رمز پیروزی ملت بزرگ دانستند.
 
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: ملتی که بر آرمان‌های اسلامی خود با حفظ روحیه انقلابی پافشاری می‌کند قطعاً دشمنان راحتش نمی‌گذارند٬ لذا باید در راستای استمرار پیروزی‌های انقلاب کبیر اسلامی آحاد ملت و خدمت گذاران دولت با حفظ اصول انقلاب سلیقه‌های مختلف را قربانی کرده تا بتوان از عقبه‌های سخت چه در بعد اقتصادی و چه فرهنگی و چه سیاسی عبور کرد.
 
حجت الاسلام احتشام افزود: چارچوب اتحاد و همدلی همواره باید آرمان‌های اسلام و انقلاب ترسیمی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باشد؛ دولت و ملت هر دو باید برای رسیدن به نقطه‌های سعادت و پیروزی در غالب آرمان‌های اسلامی انقلابی٬ که خون بهای شهدای گرانقدر این ملت است حرکت کرده و از گرایش‌های انحرافی خودداری کنند.
 
وی اظهار داشت: اگر دولتمردان ما همانگونه که امام راحل عظیم الشأن خواسته‌اند پشتیبان ولایت فقیه باشند و در کنار ملت از گرایش‌های حاشیه‌ای پرهیز کنند و خود را بالاتر از همه اقشار ملت به حساب نیاورند قطعاً آنچه که این ملت بزرگ را تاکنون در برابر مشکلات و سختی‌ها حامی دولت‌ها قرار داده همچنان پشتوانه عظیم و شکست ناپذیر برای این دولت هم خواهد بود.
 
امام جمعه موقت کاشان ابراز داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب قرائت انقلاب اسلامی از عزت و شرف ملی همواره خار چشم مستکبرین جهانی و صهیونیسم بین الملل بوده است.
 
حجت الاسلام احتشام در پایان گفت: اگر بخواهیم همچنان با استفاده از ظرفیت‌های انقلاب شکوهمندمان برای ملت‌های محروم و مستضعف پیام آور عزت و شرافت باشیم باید همچنان در برابر زیاده خواهی های استعمار جهانی بایستیم و بدانیم که تا بر آرمان‌های اصیل انقلاب و اسلام تکیه کنیم دشمنان به چیزی جز شکست ما نمی‌اندیشند پس ما هم با تمام قدرت باید در برابر زیاده طلبی‌های آن‌ها بایستیم تا آرمان ابرقدرت اسلامی جهانی به زودی محقق شود./836/ت302/ش
ارسال نظرات