۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۵۳۴۱۴

انتقاد نماینده پارلمان عراق از عدم پرداخت حقوق نیروهای بسیج مردمی

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس پارلمان عراق، عدم پرداخت حقوق نیروهای بسیج مردمی را غیرقابل قبول دانست.
حجت الاسلام شيخ همام حمودي عضو ارشد مجلس اعلاي اسلامي و هيأت رييسه پارلمان عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ همام حمودی نایب رییس پارلمان عراق که به دیدار نیروهای بسیج مردمی رفته بود، از عدم پرداخت حقوق آنان به شدت انتقاد کرد.

 

وی گفت: در دیداری که با جمعی از نیروهای بسیج مردمی داشتم، متوجه شدم که بسیاری از این نیروها به دلیل مشکلات مالی در وضع نامطلوبی بسر می برند و حقوق آنان یا ماه هاست پرداخت نشده یا تاکنون اصلا پرداخت نشده است.

 

حجت الاسلام حمودی این مساله را عامل کاهش روحیه رزمندگان دانست و تصریح کرد: بی توجهی به منبع رزق مردم که مورد تأکید مرجعیت تقلید است نشان دهنده مسؤولیت ناپذیری به شمار می آید و بر روحیه مجاهدان تاثیر فراوانی می گذارد به ویژه اینکه اکثر نیروهای بسیج مردمی کارمند دولت نیستند و حقوق دیگری دریافت نمی کنند.

 

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی ادامه داد: تأسف آور است که 9 ماه از تأسیس بسیج مردمی می گذرد اما مشکل پرداخت حقوق آنان ادامه دارد.

 

وی بر لزوم توجه همه سازمان های ذیربط به حل فوری این مشکل تأکید کرد و خاطر نشان ساخت که باید به اندازه فداکاری هایی که نیروهای بسیج مردمی انجام می دهند به آنان اهتمام ورزید.

 

گفتنی است حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته شهر کربلا از عدم پرداخت حقوق نیروهای بسیج مردمی به شدت انتقاد کرده بود./980/ب902/د

ارسال نظرات