۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۵۳۵۳۶

همراه با رادیو معارف در جشن میلاد بانوی بهشت

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «بانوی بهشت» به مناسبت میلاد با برکت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها از رادیو معارف پخش می‌شود.
بانوي بهشت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با سالروز میلاد با برکت بانوی دو سرا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز زن و سالروز تولد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه ویژه برنامه زنده «بانوی بهشت» با هدف تکریم مقام مادر و ارائه سبک زندگی فاطمی پخش می‌شود.

 

در این برنامه سرکار خانم فرزانه حکیم زاده استاد حوزه‌های علمیه خواهران و کارشناس مباحث زن و خانواده به بررسی سیره اجتماعی حضرت زهرا سلام الله علیها با توجه به نقش اجتماعی زنان در جامعه و موضوعاتی همچون حضور اجتماعی حضرت زهرا سلام الله علیها، شرایط و بایسته‌های حضور اجتماعی زنان، روابط اجتماعی زنان با نامحرم و چارچوب‌های شرعی، عفت و حیا در سیره فاطمی و نقش عفت‌ورزی و حیا‌مندی در سلامت اخلاقی جامعه، اشتغالات ضروری و غیرضرور زنان، نگاهی به سیاست‌های غرب درباره جلوه‌گری زن و استفاده ابزاری از زن و ... می‌پردازد.

 

در ادامه نیز با نگاهی به سیره تربیتی حضرت زهرا سلام الله علیها و بررسی نقش تربیتی زن در خانواده به بررسی نقش خانوادة سالم در سلامت جامعه پرداخته خواهد شد.

 

پخش میان برنامه‌های شاد، مدح و ثنای حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها توسط مداحان مشهور کشور و گزارش مردمی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

 

ویژه برنامه زنده «بانوی بهشت» کاری از گروه معارف وعلوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیری و تهیه کنندگی علی اسماعیلی و گویندگی محبوبه شیرعلی جمعه 21 فروردین 94 از ساعت 8:40 به مدت 80 دقیقه تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف خواهد شد. علاقمندان برای دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «بانوی بهشت» در سایت رادیومعارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات