۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۲۵۳۶۲۷

برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا در 9 کشور جهان

خبرگزاری رسا ـ جشن ولادت حضرت زهرا (س) در 9 کشور جهان با حضور مبلغان خواهر اعزامی از سوی مجمع تقریب مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.
ولادت حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن‌های سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان «فاطمه، بانوی مهر ـ ام‌ابیها سلام الله علیهما» با حضور مبلغان خواهر اعزامی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در 9 کشور جهان برگزار خواهد شد.

 

هدف از برگزاری این جشن‌ها معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) به زنان جهان و معرفی سبک تربیتی ایشان به زنان عالم است.

 

این جشن‌ها در کشورهای نروژ، بحرین، پاکستان، کویت، لندن، تونس، عراق، نیجریه، گینه کالاهاری برگزار می‌شود.

 

در این جشن‌ها ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) به صورت عملی برای زنان بیان شده و معیارهای سبک زندگی و شیوه تربیتی ایشان برای زنان تشریح و همچنین دیدگاه کتاب‌های آسمانی و ادیان الهی درباره شخصیت این بانوی بزرگوار برای زنان تبیین خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، با توجه به این که امروزه غرب به دنبال معرفی زن غربی و هالیوودی به عنوان زنان الگو و برجسته جهان است برگزاری این جشن‌ها اضافه بر تقریب و وحدت میان مذاهب اسلامی می‌تواند نقش مؤثری در معرفی الگوی حقیقی به زنان جهان داشته و حقیقت زن و حقوق زن را در نظام آفرینش تبیین کرده و زنان غربی را متوجه استفاده ابزاری از جنسیت آن‌ها از سوی سرمایه داران غربی کند؛ زیرا در حال حاضر زنان غربی تصوری که از زن مسلمان دارند تصور عقب‌ماندگی، بی‌سوادی و وابستگی شدید به جنس مرد است که این جشن‌ها و نشست‌ها می‌تواند دید زن غربی را به جنسیت خود و زنان مسلمان متحول کند./837/پ203/ی

ارسال نظرات