۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۵۳۹۶۳
آیت الله مهمان نواز:

رسانه ها در راستای اجرای عملی شعار همدلی و همزبانی فعالیت کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه ها باید در راستای اجرای عملی همدلی و همزبانی در بین بخش های مختلف کشور فعالیت کنند تا توصیه رهبر معظم انقلاب محقق شود.
آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مدیران و اعضای شورای طرح و برنامه صدا و سیمای خراسان شمالی، با اشاره به نقش رسانه ها در جهت دهی جامعه اسلامی، اظهار کرد: رسانه ها همانند دانشگاهی هستند که می توانند با عملکرد اصولی خود، به شدت بر افکار و رفتار مردم تأثیر بگذارند.

 

 

وی با اشاره به شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جدید انتخاب شده، مسؤولیت رسانه ها را در تحقق این شعار مهم ارزیابی کرد و افزود: رسانه ها به ویژه رسانه ملی مهم ترین نقش را در عملی شدن شعار سال دارند.

 

 

آیت الله مهمان نواز خاطرنشان کرد: رسانه ملی نقش زیادی در آرامش کشور و تقویت اتحاد، ارتباط و انسجام درونی مردم جامعه اسلامی داشته و می بایست این نقش خود را به درستی ایفا کند.

 

 

به گفته وی بهترین کار رسانه ها به عنوان دانشگاه بزرگ انسان سازی در سال جاری، توصیه و اجرای عملی شعار همدلی و همزبانی است تا این مهم در بخش های مختلف کشور به صورت اجرایی شود نه آن که تنها در حد شعار و برگزاری نمایشگاه و همایش ها باقی بماند.

 

 

همدلی و همزبانی دولت و ملت قدرت نظام را به دنبال دارد

 

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش رسانه ها در راستای تقویت وحدت و انسجام جامعه اسلامی و انعکاس خدمات مسؤولان نظام به مردم، اظهار کرد: هر اندازه که همدلی و همزبانی بین مسؤولان و مردم افزایش یابد به همان میزان قدرت و توانایی نظام اسلامی نیز در حوزه های گوناگون افزایش خواهد یافت.

 

 

وی با اشاره به نقش رسانه ها در این زمینه، خاطرنشان کرد: رسانه های مختلف کشور اثرگذاری زیادی در این بخش دارند چرا که دارای زبان مشترک و قابل فهم برای همه اقوام و فرهنگ ها بوده و می توانند ارزش های اسلامی و انقلابی را در گستره بیشتری برای افراد جامعه ترویج و تبیین کنند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار امیدواری کرد که در پایان سال 94 مسؤولان و مدیران از لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی در بخش های مختلف سربلند بوده و نظام اسلامی در حوزه های گوناگون گام های مهمی را برداشته باشد.

 

 

احمد مهدوی، مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به شعار سال و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مهم ترین رویکرد رسانه ملی در سال جاری تشکیل مثلث مردم، مسؤولان و رسانه با هدف تقویت اتحاد، همدلی، همگرایی، همکاری و همزبانی در بخش های مختلف و تحقق شعار سال و رهنمون های رهبر معظم انقلاب است.

 

 

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 93 از سوی صدا و سیمای خراسان شمالی، به تشریح برنامه های سال جدید این رسانه پرداخت و گفت: تقویت باورهای دینی و تعالی فرهنگ اجتماعی، انعکاس خدمات نظام، بازگو کردن خواسته های مردم از مسؤولان، گسترش پوشش فرستنده های دیجیتال در مناطق محروم و مرزی و ... از مهم ترین برنامه های صدا و سیمای خراسان شمالی در سال جدید است./9314/پ201/ب4

ارسال نظرات