۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۵۳۹۷۴
آیت الله آل‌هاشم:

شمارش معکوس برای سرنگونی رژیم آل سعود آغاز شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز با تأکید بر این‌که خادم الحرمین شریفین هیچگاه شایسته آل‌سعود نبوده و نیست، گفت: شمارش معکوس برای سرنگونی رژیم آل سعود آغاز شده است.
آيت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبريز

آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با محکوم کردن حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی به مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن اظهار داشت: توقف فوری این حملات بی‌رحمانه بیش از همه به نفع آل‌سعود خواهد بود.

 


وی با تأکید بر این‌که آتش جنگ‌افروزی آل‌سعود دامن عربستان سعودی را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: با چنین وضعیتی وهابیت و آل‌سعود مسلمان‌کشی بی‌سابقه در منطقه به راه انداخته که حتی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز به تنهایی قادر به این تحرکات بی‌شرمانه نبودند.

 


آیت الله آل‌هاشم با بیان این‌که خادم الحرمین شریفین هیچگاه شایسته آل‌سعود نبوده و نیست، افزود: امروز خادمان کذایی مکه مکرمه و مدینه منوره دستانی آلوده به خون زنان و کودکان بی گناهی دارند که روی جنایتکاران بزرگ تاریخ را سفید کرده‌اند.

 


وی با بیان این‌که جنایات آل سعود در یمن بر همگان مشخص و واضح شده است، افزود: رژیم آل سعود مردان، زنان و کودکان بی دفاع یمن را مورد حملات سنگین هوایی قرار می دهند، بی آنکه قطعنامه ای از سوی شورای امنیت سازمان ملل و مدافعان حقوق بشر منتشر شود.

 


آیت الله آل هاشم با اشاره به این‌که کشورهای عربی به جای اینکه به فکر صلح و آرامش در منطقه خاورمیانه باشند با دخالت های نظامی خود در کشور یمن بانی یک جنگ دیگر در منطقه شدند، گفت: قیام مردم یمن علیه حکومت جور ناشی از نسیم بیداری اسلامی در منطقه بود.

 


امام جمعه موقت تبریز با تأکید بر این‌که مردم مسلمان یمن تنها خواسته ها و مطالبات انسانی و اسلامی خود را اعلام می‌کنند، ادامه داد: اقدام عربستان سعودی علیه مردم بی دفاع یمن توجیه منطقی ندارد و شمارش معکوس برای سرنگونی رژیم آل سعود آغاز شده است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات