۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۵۴۰۰۰
معاون دبیرکل الوفاق بحرین:

آل‎خلیفه به 81 نامه درخواست تظاهرات جواب رد داده است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین اعلام کرد که حکومت آل‎خلیفه طی 4 ماه به 81 نامه درخواست تظاهرات جواب منفی داده است.
شيخ حسين الديهي معاون دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، امروز در صفحه اجتماعی توییتر خود نوشت: انقلابیان بحرینی از آغاز سال 2015 میلادی تاکنون 81 نامه را برای مجوز برگزاری تظاهرات به حکومت آل‎خلیفه داده‎اند ولی با جواب منفی آنان مواجه شدند.


وی افزود: مردم بحرین، انسان‎های شجاع و مقاوم هستند و حکومت آل‎خلیفه نمی‎تواند آنان را از حقوق قانونی و مشروع خود محروم سازد. قوانین بین المللی و ملی همگی بر احترام به حقوق بشر و آزادی بیان تاکید دارند.


حجت الاسلام الدیهی تصریح کرد که حکومت آل‎خلیفه به صورت وحشیانه با تظاهرات کنندگان برخورد می‎کند و آنان را قلع و قمع می‎سازد.


وی ادامه داد: نیروهای امنیتی روز گذشته به تظاهرات مسالمت آمیز انقلابیان یورش بردند و تعدادی از آنان را نیز بازداشت کردند.


این روحانی بحرینی خاطرنشان ساخت: 80درصد تظاهرات مردم بحرین به صورت مسالمت آمیز و در راستای احقاق حقوق مشروع خودشان برگزار می‎شود.


 وی دلایل ممنوعیت تظاهرات را بی اساس خواند و تصریح کرد: حکومت آل‎خلیفه یک ماه قبل از برگزاری انتخابات پارلمان و شورای شهر بحرین حکومت آل‎خلیفه اعلام کرد که به دلیل برگزاری انتخابات هرگونه تظاهراتی ممنوع است ولی اکنون با توجه به گذشت 4 ماه از پایان انتخابات هنوز ممنوعیت تظاهرات استمرار دارد.


معاون جمعیت الوفاق اسلامی بحرین هدف از برگزاری تظاهرات را رسیدن به حقوق از دست رفته مردم این کشور دانست و گفت: هزاران تن از مردم بحرین روز و شب جهت دستیابی به حقوق از دست رفته خود به خیابان‎ها آمدند و تظاهرات برگزار کردند./994/ب902/د

ارسال نظرات