۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۵۴۰۰۷
رییس جمعیت قولنا و المعل لبنان:

عربستان سعودی به جای صهیونیست‌ها ملت یمن را هدف قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان تأکید کرد که تجاوز ائتلاف سعودی به یمن خدمت به مصالح آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
شيخ احمد قطان

 


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان امروز با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت ادامه تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، گفت: این ائتلاف باید به جنگ رژیم صهیونیستی می‌رفت که سال ها است سرزمین‌های عربی و اسلامی را اشغال کرده  و ملت فلسطین را به خاک و خون کشیده است.
 

 

وی افزود: تجاوز به یمن تنها خدمت به مصالح آمریکا و رژیم صهیونیستی است و بیانگر آن است که برخی کشورهای عربی سال های خود را به سمت نادرستی نشانه گرفته اند.
 

 

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در ادامه با تبریک به ملت و دولت ایران به مناسبت پیروزی در مذاکرات هسته ای، گفت: این توافق دلیل روشنی بر قدرت و توانایی جمهوری اسلامی است و برخلاف آنچه برخی در صدد القای آن هستند به هیچ وجه به ضرر  کشورهای اسلامی و عربی نیست.
 

 

این عالم اهل سنت لبنانی خواستار ادامه گفت‌وگوها بین حزب الله و جریان المستقبل لبنان برای حل اختلافات و برون رفت کشور از بحران شد و اظهار داشت که کسانی که از مذاکره بین این دو جریان سیاسی ضرر می‌کنند، همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا این گفت‌وگوها به شکست بینجامد.
 

 

وی افزود: مقابله با تهدیدهای تکفیری تنها به واسطه وحدت و یکپارچگی ملت لبنان امکان پذیر است. در این راستا مجاهدان مقاومت نیز جان خود را در راه حفظ امنیت لبنان اهدا می‌کنند./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات