۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۲۵۴۱۵۱
خطیب جمعه نجف مطرح کرد؛

بسیج رسانه‎ای برخی کشورهای علیه نیروهای بسیج مردمی

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف از بسیج رسانه‎ای برخی کشورها علیه نیروهای بسیج مردمی به شدت انتقاد کرد.
سيد صدرالدين قبانچي خطيب جمعه نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد نسبت به اقدامات برخی کشورها برای ضربه زدن به بسیج مردمی هشدار داد.

 

وی گفت: برخی کشورها همه توان رسانه ای خود را در راستای ضربه زدن به بسیج مردمی بکار بسته اند تا مصالح داعش را تأمین کنند. این کشورها با اتهام زنی به این نهاد درصدد تحقق اهداف خود هستند.

 

حجت الاسلام قبانچی افزود: بسیج مردمی توانست شکست سنگینی بر داعش وارد سازد؛ امری که ائتلاف بین المللی از تحقق آن عاجز بود. این کشورها به همین دلیل به دشمنی با بسیج مردمی می پردازند.

 

خطیب جمعه نجف با اشاره به رشادت های بسیج مردمی تصریح کرد: مجاهدان بسیج مردمی جان خود را در دست گرفته و بدون حقوق و دریافت امتیازات ویژه در حال جنگ با تروریست ها هستند.

 

وی درباره اتهامات منتسب به بسیج مردمی نیز خاطر نشان ساخت که نباید برخی اشتباهات فردی را به پای همه نوشت و همه بسیج مردمی را متهم کرد.

 

حجت الاسلام قبانچی از عدم پاکی شهر نجف اشرف انتقاد کرد و ادامه داد: مسولان محلی باید توجه ویژه ای به این شهر داشته باشند و اجازه ندهند قداست این شهر مورد خدشه قرار گیرد./980/ب901/د

ارسال نظرات