۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۲۵۴۱۷۰
کارشناس دینی:

دشمن به دنبال تفسیر خود از بیانه لوزان است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی با اشاره به سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در رابطه با موضوع هسته ای و یمن، گفت: دشمن به دنبال تعبیر و تفسیر خود از بیانه لوزان است تا بتواند نتایج مذاکرات را به نفع خود رقم بزند.
بيانيه هسته اي لوزان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام داود رمضانی، کارشناس دینی، جمعه شب در مراسم گردهمایی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا روستای دارالسیاده علوی کاشان در مسجد جامع این روستا، با اشاره به این که ائمه اطهار(ع) شخصیت هایی دشمن شناس بودند، گفت: حضرت زهرا(س) با تمام وجود از ولایت زمان خود دفاع کرد و لحظه ای از رسالت خود دست بر نداشت.

 

وی با اشاره به این که زنان نقش مهمی در جامعه دارند، افزود: امام راحل فرمود انتخاب روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز زن و مادر، یک افتخار بزرگ برای بانوان است.

 

حجت الاسلام رمضانی گفت: شهدای جنگ تحمیلی به واسطه تربیت مادران این مرز و بوم به این درجه نائل شدند که تا آخرین لحظه در دفاع از مرز و بوم و در راه اسلام جنگیدند و از امام راحل به عنوان ولی فقیه زمان دفاع کردند.

 

این کارشناس دینی با سفارش به انتخاب اسامی ائمه(ع) برای فرزندان، تأکید کرد: کسی که نام ائمه برای او انتخاب می شود باید تمام وجود او مطابق با کردار و رفتار آن بزرگان باشد.

 

وی با اشاره به این که خانه ای که نام حضرت فاطمه(س) در آن باشد، خیر و برکت در آن خواهد بود، گفت: ما نباید مسلمان شعاری باشیم، چرا که درد جامعه امروز این است که وقت کافی برای اسلام و عبادت خود صرف نمی کنیم.

 

به گفته وی، امیرمومنان(ع) در زمان گفتن تکبیر نماز، تمام وجود مبارک شان می لرزید که دلیل آن را روبرو شدن با خداوند متعال عنوان می کرد، از این رو شایسته است تا ما با حضور قلب و توجه بیشتری به عبادت بپردازیم.

 

سازمان ملل و سازمان بین المللی انرژی اتمی جزء مزدوران آمریکا هستند

 

وی با اشاره به این که سیاستمداران جهان غرب دارای چهره های نفاق و درویی هستند، گفت: رییس جمهور ترکیه در روزهای اخیر سخنانی سرشار از تهمت به ایران اسلامی روا داشته بود و از طرفی برای به دست آوردن منافع خود به ایران سفر کرد.

 

حجت الاسلام رمضانی اردوغان را تشنه گاز ایران دانست و افزود: این کشور از سیاست های تکفیری ها در سوریه و حمله به یمن دفاع کرده است که خود تناقضی اساسی با سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

این مبلغ دینی ضمن محکوم کردن حمله نظامی عربستان به مردم مظلوم یمن، گفت: عربستان با مظلوم نمایی عنوان کرده است که شیعیان و حوثی ها به دنبال نابود کردن کعبه و عربستان هستند و از این طریق تقاضای کمک کرده است.

 

وی با اشاره به این که کشور مصر خواستار کمک مالی از عربستان برای همکاری در حمله به یمن شده است، گفت: دشمن با تبلیغات وسیع به دنبال گسترش مذاهب خود است و در زمینه جذب افراد هزینه های بسیاری را انجام می دهد.

 

به گفته وی، چهار سال از تجاوز تکفیری ها به سوریه گذشته است، اما اتحادیه عرب یک بیانه برای دفاع از ملت سوریه صادر نکرده است و در مواری به تکفیری ها کمک نظامی و مالی رسانده است.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در رابطه با موضوع هسته ای و یمن، افزود: دشمن به دنبال تعبیر و تفسیر خود از بیانه لوزان است تا بتواند نتایج مذاکرات را به نفع خود رقم بزند.

 

این کارشناس دینی، سازمان ملل و سازمان بین المللی انرژی اتمی را از مزدوران آمریکا یاد کرد و گفت: ایران جزء باشگاه کشورهای هسته ای است که می تواند با تلاش دانشمندان بومی خود به پیشرفت های بالاتری در زمینه هسته ای دست یابد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات