۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۲۵۴۱۷۱
آیت الله مدرسی خطاب به متجاوزان سعودی؛

اگر شجاعت و قدرت دارید وارد خاک یمن شوید

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شهر مقدس کربلا، متجاوزان به یمن را بزدل توصیف کرد و اظهار داشت که عربستان، ائتلاف عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت ورود به خاک یمن را ندارند.
آيت الله سيد محمد تقي مدرسي از علماي کربلا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شهر مقدس کربلا در سخنانی که امروز در جمع طلاب حوزه علمیه در دفتر وی ایراد کرد حضور نیروهای مقاومت و بسیج مردمی در جنگ علیه داعش در تکریت و الانبار را با هدف حفظ وحدت عراق و حمایت از ملت توصیف کرد.

 

وی جنگ نیروهای بسیج مردمی با هدف تسلط بر مناطق سنی نشین را به شدت رد کرد و گفت: نیروهای مقاومت و بسیج مردمی در جنگ با داعش از سلاح ایمان و دین بهره می گیرند، سلاحی که بزرگترین دشمن را به زانو در می آورد.

 

جنگ علیه یمن نقض آشکار قوانین بین المللی است

 

آیت الله مدرسی درباره تجاوز نظامی عربستان علیه یمن نیز تصریح کرد: یمن دولتی دارای حاکمیت است و عربستان حق ندارد با سلاح غیرمجاز به این کشور تجاوز کرده و زیرساخت های آن را به دلیل قیام مشروع ملت یمن مورد هدف قرار دهد.

 

این عالم عراقی این جنگ را نقش آشکار معاهده و قوانین بین الملل عنوان کرد و افزود: جهانیان در حالی با انقلاب یمن به عنوان قیام غیرشرعی علیه نظام حاکم برخورد می کنند که بقیه انقلاب ها علیه نظام های شرعی را جایز می دانند.

 

وی تأکید کرد که نیروهای سعودی، ائتلاف عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی توانایی ورود به خاک یمن را ندارند چرا که با پاسخ قاطع و محکم یمنی ها مواجه خواهند شد.

 

متجاوزان عرب جرأت ورود به خاک یمن را ندارند

 

آیت الله مدرسی خطاب به ائتلاف عربی گفت: ای بزدلان؛ اگر شجاعت و قدرت دارید وارد یمن شوید.

 

این عالم عراقی از سکوت سازمان های حقوق بشر نسبت به جنایت عربستان و کشورهای عربی در یمن ابراز شگفتی کرد و ادامه داد: جنایت های وحشیانه جنگنده های سعودی علیه کودکان و زنان سعودی باید مستندسازی شود.

 

العربیه و الجزیره شرافت خود را از دست دادند

 

وی شبکه های العربیه و الجزیره را مزدور صهیونیست ها خواند و تأکید کرد: برخی شبکه های عربی شرف و عربیت خود را از دست داده و در حال تحریف واقعیت ها در یمن هستند. حمله نظامی و رسانه ای به رهبری عربستان علیه یمن محکوم به شکست است و خون کودکان به هدر نمی رود.

 

آیت الله مدرسی گفت: آمریکا همانند سکوت در برابر جنایت های صدام در عراق نسبت به جنایت های ائتلاف عربی در یمن سکوت اختیار کرده است چرا که مصالح خود را بر انسانیت و ارزش ها مقدم می شمارد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود، کشتار ساکنان اردوگاه یرموک در سوریه از سوی داعش را به شدت محکوم کرد و مفتیان تکفیری و دعوت کنندگاه به قتل و ذبح را مسؤول رخدادهای سوریه و منطقه دانست./980/ب901/د

ارسال نظرات