۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۵۴۳۲۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تجاوز نظامی عربستان به یمن لکه ننگی بر پیشانی آل سعود خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که شکست اقدام نظامی عربستان به کشور یمن حتمی است، بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز در این راستا فرمودند که هرگز عربستان نمی تواند در این وقایع راه به جایی ببرد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به کشور یمن، گفت: آل سعود مرتکب جنایات در کشور یمن شده و نسبت به کشتار مردم بی گناه این کشور اقدام می کند.

 

وی با بیان این که جنایات آل سعود در کشور یمن به شدت محکوم است، بیان داشت: حمله عربستان سعودی کار بسیار نادرستی بود که از سوی این کشور صورت گرفته است.

 

مام جمعه آمل با اشاره به این که نباید نسبت به مردم مظلوم یمن جنایات و کشتارهای این چنینی صورت گیرد، افزود: مجامع بین المللی نسبت به حمله نظامی عربستان سعودی به کشور یمن واکنش نشان داده و در راستای تامین منافع ایادی استکباری گام برندارند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: کشور یمن به عنوان نقطه ای امن و حیات خلوت برای کشور عربستات سعودی بود که با این اقدامات خود نمی خواهند این کشور را از دست بدهند ولی باید بدانند که با اقدام نظامی متضرر خواهند شد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: اقدام نظامی عربستان در راستای حفظ منافع این کشور و هم پیمانانشان است که با بهانه دست به چنین کارهایی می زنند.

 

وی با تاکید بر این که شکست اقدام نظامی عربستان به کشور یمن حتمی است، بیان داشت: مقام مظعم رهبری نیز در این راستا فرمودند که هرگز عربستان نمی تواند در این وقایع راه به جایی ببرد.

 

امام جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش وحدت در میان کشورهای اسلامی، افزود: دشمنان خواستار این هستند که مسلمانان با یکدیگر وحدت نداشته باشند که در این راستا از هر نقشه ای استفاده می کنند ولی مسلمانان باید با اتحادی بی نظیر فریب برنامه های ایادی استکباری را نخورند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال ایجاد نفاق و اختلاف میان مسلمانان بوده اند، خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان باید با اتحاد و همبستگی به فکر تحقق تعالیم والای اسلامی و گسترش این تفکر ارزنده در سراسر جهان باشند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات