۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۲۵۴۳۸۱
رییس اداره اوقاف شهرستان آران و بیدگل:

برگزاری کنگره امام زاده محمد هلال ابن علی در کاشان قطعی شد

خبرگزاری رساـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل از ارسال سراسری 130 مقاله به دبیر خانه کنگره امام زاده محمد هلال ابن علی خبر داد و گفت: برگزاری کنگره امام زاده محمد هلال ابن علی در کاشان قطعی شده است.
حجت الاسلام عليرضا محلوجي

حجت الاسلام علیرضا محلوجی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: از این تعداد مقالات ارسالی از سراسر کشور 35 مقاله برگزیده شده است که تمامی این مقالات در شأن امامزاده محمد هلال ابن علی و موضوعات مرتبط است.

 

وی افزود: همگام با کنگره کتاب های مختلفی از جمله رساله هلالیه از آیت الله ملا غلامرضا آرانی که توسط ایشان تفسیر و تحقیق شده است به چاپ خواهد رسد.

 

حجت الاسلام محلوجی با اشاره به این که اشعار معاصر و اشعار متقدم و متأخر نیز به عنوان یک کتاب دیگر در شأن امامزاده محمد هلال ابن علی چاپ می‌شود گفت: مقالات برگزیده و تمامی مقالات ارسالی نیز به عنوان یک مجموعه فاخر در شأن این امامزاده در قالب یک کتاب به همت سازمان اوقاف وامور خیریه چاپ و منتشر خواهد شد.

 

به گفته وی، به غیر از مجموعه مقالات مستندی که این امامزاده را معرفی می کند، رساله هلالیه آیت الله ملا غلامرضا آرانی نیز به عنوان مهمترین کتاب مستند دیگری است که اثبات می کند امامزاده محمد هلال ابن علی فرزند علی(ع) است در این کنگره چاپ و منتشر می شود.

 

وی، همچنین با اشاره به تشکیل یک هیأت علمی و هیأت اجرایی برای برگزاری این کنگره گفت: مسؤولیت هیأت اجرایی کنگره بر عهده حجت الاسلام صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و مسؤلیت هیأت علمی نیز بر عهده حجت الاسلام عابدی در دانشگاه علوم معارف قم خواهد بود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل یاد آورشد: استارت کنگره امامزاده محمد هلال ابن علی از ابتدای سال 93 به همت معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کلید خورد.

 

 حجت الاسلام محلوجی گفت:  برگزاری یک روزه این کنگره تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان آران و بیدگل قطعی است اما برگزاری دومین روز این کنگره در قم هنوز قطعی نشده است.  

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل یاد آورشد: برای این کنگره از شخصیت های علمی و کشوری استفاده خواهد شد/1307/ت302/ی

ارسال نظرات