۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۵۴۶۲۹
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی:

پیوند زدن سرنوشت اقتصاد کشور به جریان هسته‌ای موجب فلج شدن چرخه اقتصاد می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی با بیان این که رهنمودهای رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی باید عملی و کار آفرینی و تولید ملی در کشور نهادینه شود، گفت: پیوند زدن سرنوشت اقتصاد کشور به جریان هسته‌ای موجب فلج شدن و وابستگی چرخه اقتصاد می‌شود.
اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مهدی اسداللهی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در جمع دین پژوهان و طلاب این حوزه با بیان این که باید رهنمودهای رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی عملی و کار آفرینی و تولید ملی در کشور نهادینه شود، گفت: پیوند زدن سرنوشت اقتصاد کشور به جریان هسته‌ای موجب فلج شدن و وابستگی چرخه اقتصاد کشور می‌شود.

 

 وی با بیان این که جریان هسته‌ای اگر با توجه به معیارهای رهبری پیگیری شود، مشکلی برای کشور به وجود نخواهد آمد، افزود: ملت ایران در تمامی عرصه‌ها پشتیبان دولت بوده و مردم قدردان دولت مردانی خواهند بود که در عرصه هسته‌ای رهنمودهای رهبری را محقق کنند.

 

 مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی با بیان این که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند مبحث غنی‌سازی به عنوان یک علم بومی و ملی ارزشمند بوده و برای اقتدار کشور باید حفظ شود، تصریح کرد: یکی دیگر از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای این است که تحقیق و توسعه باید ادامه داشته باشد و تحریم‌ها باید به کلی برداشته شود.

 

حجت الاسلام اسداللهی به دیگر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: نباید در این ارتباط چیزی از مردم پنهان شود؛ زیرا مردم به دولت آمریکا و استکبار جهانی اعتماد ندارند و به همین خاطر دولت مردان برای این که دشمن در کشور میان دولت و ملت شکاف ایجاد نکند باید تمامی مذاکرات خود و نتایج آن را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهند.

 

وی با بیان این که اگر توافقی بخواهد انجام شود باید تحریم‌های ظالمانه برداشته شود، تصریح کرد: باید بدانیم که با برداشتن تحریم‌ها مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود؛ بنابراین برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید کار آفرینی و تولید ملی را در جامعه نهادینه کنیم.

 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی با بیان این که ملت ایران همواره به تعهدات خود پایبند هستند، افزود:خوی استکباری آمریکا اجازه نخواهد داد که این کشور به تعهدات خود پایبند باشند؛ بنابراین شفاف سازی مذاکرات توسط تیم مذاکره ایرانی می‌تواند از بی اعتمادی مردم به دولت در مقابل عدم تعهد آمریکا به توافقات خود جلوگیری کند.

 

حجت الاسلام اسداللهی با اشاره به حمله عربستان به یمن گفت: به طور قطع این حمله نیز مانند حمله صدام به ایران که به ناحق و ظالمانه اعمال شده است به شکست منجر خواهد شد و پیروزی واقعی همان طور که رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای خود بیان کرده‌اند به رزمندگان یمن خواهد رسید و عربستان با شکست در این جنگ برای همیشه حاکمیت خود را بر کشورهای عربی منطقه از دست خواهد داد./968/پ202/ب5

ارسال نظرات