۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۵۴۹۳۹
آیت الله مهمان نواز:

همدلی و همزبانی مردم و نهادهای مختلف، کشور را در برابر دشمنان بیمه می‌کند

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: همدلی و همزبانی ملت و نهادهای مختلف، کشور و نظام اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.
آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان تیپ 130 شهید دلجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان خراسان شمالی، با اشاره به انتخاب شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جدید، افزود: در طول بیش از سه دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، همدلی، همزبانی، اتحاد و انسجام رمز موفقیت نظام در عرصه های مختلف بوده است.

 

وی اضافه کرد: امروز نظام اسلامی با توجه به تهاجم اقتصادی دشمنان بیشتر از همیشه به همدلی و همزبانی نیاز داشته و در این راستا دولت، ملت، ارتش، سپاه، بسیج و سایر اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند با اتحاد و هماهنگی با تمام نیرو از حریم نظام اسلامی دفاع کنند.

 

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: همدلی و همزبانی ملت و نهادهای مختلف، کشور و نظام اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارزنده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حراست از نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: ارتش نقش بسیار مهمی در مؤفقیت نظام اسلامی و عبور کشور از گردنه های حساس دارد.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان این که سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز افتخارآمیزی برای ملت ایران و انقلاب اسلامی است، افزود: ارتشیان حواریون رهبر معظم انقلاب و مقام ولایت فقیه هستند.

 

وی با یادآوری این که رشادت ها و فداکاری های نیروهای ارتش به همراه سایر نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از مرزهای کشور بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: حماسه سازی نیروهای ارتشی بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز همچنان ادامه داشته و به همین دلیل نیز هیچ دشمنی نمی تواند نگاه طمع آلودی به مرزهای ایران داشته باشد.

 

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور اکنون با توان چندبرابری نسبت به زمان هشت سال دفاع مقدس برای حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند.

 

به گفته وی هشت سال جنگ تحمیلی تمام مسائل را روشن و واقعیت ها را برای دوستان و دشمنان آشکار کرد و به همه جهانیان فهماند که مردم باغیرت ایران و نظام اسلامی و الهی حاکم در این کشور با تمام توان در صحنه بوده و اجازه نمی دهند اهداف شوم دشمنان در این سرزمین پیاده شود.

 

آیت الله مهمان نواز با یادآوری این که در هشت سال دفاع مقدس تمام مردم ایران با جان و مال خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل فداکاری کردند، خاطرنشان کرد: اکنون نیز مردم علی الخصوص جوانان امروز آماده اند تا در راه اسلام و انقلاب و میهن جانفشانی کنند.

 

وی خطاب به نیروهای ارتشی استان خراسان شمالی، گفت: نیروهای ارتش دنباله رو شهدایی چون صیاد شیرازی بوده و در راستای خط ترسیمی امام خمینی(ره) برای دفاع از حریم ایران اسلامی، در برابر دشمنان ایستادگی و فداکاری می کنند.

 

سرهنگ علیرضا صادقی اصل، فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان خراسان شمالی نیز در این دیدار، با اشاره به وجود بحران های داخلی و خارجی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی این برهه های زمانی با مؤفقیت بحران ها را پشت سر گذاشته است.

 

به گفته وی بزرگ ترین افتخار ارتش این است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان کلمه طیبه نام برده و از خدمات این نیرو رضایت کامل دارند./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات