۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۲۵۴۹۵۰
عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

بزرگترین خیانت آل سعود به جهان اسلام، وهن چهره اسلام است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی شهر مشهد، وهن چهره اسلام را از خیانت های بزرگ آل سعود به جهان اسلام دانست و گفت: بهترین تفسیر در نشان دادن چهره واقعی آل سعود را رهبر معظم انقلاب به کار بردند که فرمودند وهابیت خوی وحشی گری را ترویج می کند.
تجمع دانشجويي در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  در ادامه اعتراضات به سیاست‌های خصمانه رژیم آل سعود در تجاوز نظامی به مردم بی‌دفاع و انقلابی یمن و همچنین تجاوز دو مأمور امنیتی فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی، بعد از ظهر امروز  دانشجویان دانشگاه‌های مشهد مقدس با تجمع در نزدیکی کنسولگری عربستان مراتب اعتراض و خشم خود را نشان دادند.

 

خلیل موحدی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در این تجمع،اظهار کرد: بعضی از افراد به دنبال کوچک نشان دادن این تجمع خودجوش مردمی هستند در حالی که این حرکت شور، فهم و بصیرت جوانان تربیت شده انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

 

وی با بیان این که ترس استکبار از گسترش جهانی اسلام در کشورهای اروپایی است،افزود: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، اسلام حقیقی روز به روز در بین جوامع مختلف ظهور بیشتری داشته ولی اسلام مجازی که با افرادی چون معاویه پیوند خورده رو به نابودی و تضعیف است.

 

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که شیعه و سنی، مسأله استکبار جهانی نیست، گفت: هدف، تضعیف اسلام و مخدوش کردن آن است چرا که به اذعان سران آن ها، ایران با وجود تحریم ها قدرت برتر منطقه است و از کشورهایی همچون سوریه و عراق نیز دفاع می کند.

 

موحدی تصریح کرد: امروز وهابیت بستر مناسبی برای قدرت نمایی دشمنان فراهم کرده است چرا که تا پایگاهی در جوامع نداشته باشند آن ها نمی توانند حرف خود را بزنند از طرفی نیز چند سالی است وهابیت تاریخچه سیاه خود را در سطح جهانی نشان داده و اکنون تمامی این کینه توزی ها، پس از انقلاب متوجه ایران است.

 

وی، وهن چهره اسلام را یکی از خیانت های بزرگ آل سعود به جهان اسلام دانست و خاطر نشان کرد: بهترین تفسیر در نشان دادن چهره واقعی آل سعود را رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار بردند که فرمودند وهابیت خوی وحشی گری در جامعه ترویج می کند؛ تروریسم در منطقه در واقع به اسراییل خدمت می کند.

 

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: کشور عربستان تنها 8میلیون نفر جمعیت دارد اما 39%درصد آن ها فقیر هستند با این حال برای خدمت به آمریکا و  با افزایش تولید و کاهش قیمت نفت در صدد تضعیف ایران است تا از طریق تحریم ها فشار بیشتری را بر ایران تحمیل کنند.

 

موحدی خاطر نشان کرد: مسؤولان کشور بدانند که معیار ملت، تنها سخنان رهبری است و چنانچه ذره ای از سخنان ایشان اجرا نشود دیگر برای ملت جایگاهی نخواهند داشت چرا که ملت ایران هرگز زیر بار ذلت نخواهند رفت.

 

وی در پایان اهداف برگزاری این تجمع را عنوان کرد و گفت: دیپلماسی  وزارت خارجه کشور باید یک دیپلماسی انقلابی در  زمینه هسته ای و برخورد  قاطع با حرکت شنیع آل سعود باشد تا چهره ضدانسانی این رژیم نامعقول را به جهان نشان دهد.

 

گفتنی است دانشجویان معترض در این تجمع، ضمن سردادن شعارهایی همچون «دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «مرگ بر سعودی»، «مرگ بر اسرائیل»، «وزارت خارجه اقدام انقلابی»، «سفارت سعودی تعطیل باید گردد»، «خون حسین می‌جوشد یمن می‌خروشد»، «ای خائن سعودی، تو خادم یهودی» و از این قبیل شعارها، خشم و انزجارخود از این خاندان جنایتکار را بیان کردند.

 

دانشجویان همچنین ضمن بیانیه ای از مسؤولان خواستند تا نسبت به اقدامات بی رحمانه آل سعود در یمن و نیز رفتار غیر انسانی دو مأمور امنیتی فرودگاه جده رویکرد فعالانه تر و انقلابی اتخاذ کنند./844/پ201/ب5

 

ارسال نظرات