۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۲۵۴۹۵۹
پدر شهید احمدی روشن:

هدف دشمنان مبارزه با دین اسلام است

خبرگزاری رسا ـ پدر شهید احمدی روشن در همایش خدعه آمریکایی و اعتماد ایرانی گفت: نیت پلید دشمنان مبارزه با دین اسلام است.
پدر شهيد احمدي روشن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پدر شهید مصطفی احمدی روشن در همایش خدعه آمریکایی و اعتماد ایرانی که بعد از ظهر سه شنبه 25 فروردین ماه در دانشگاه شاهد برگزار شد، با بیان اینکه چند نکته برای ما نقش مهم و اساسی دارد،‌ خاطرنشان کرد: ما در درجه اول مسلمان و بعد شیعه و داری ولی فقیه و معام معظم رهبری هستیم و این برای ما مهم است.


احمدی روشن با اشاره به آیه 217 سوره بقره گفت: دشمنان به دنبال این هستند تا شما را از دینتان باز دارند و هر که در کفر بمیرید اعمال نیکش از بین می رود.


وی کتاب قرآن را خط و مشی مسلمانان دانست و در ادامه افزود: پیامبر گرامی اسلام در حدیث ثقلین می فرمایند که دو چیز مهم را برای امت خود باقی می گذارند و آن کتاب و اهل بیت(ع) است.


پدر شهید احمدی روشن در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: اگر همه دنیا را به خاطر دین از دست دادیم فکر نکنیم که ضرر کرده ایم و اگر همه دین را به خاطر دنیا از دست دادیم فکر نکنیم که چیزی سود کرده ایم.


وی نیت پلید دشمنان را مبارزه با دین اسلام دانست و در ادامه خاطرنشان کرد: مساله  آنها استقلال مردم و اسلام ناب محمدی است، دشمنی آنها با جمهوری اسلامی است چرا که ما در زمان شاه هم نماز می خوانیدم اما به اسلام آنگونه که باید و شاید اهمیت داده نمی شد.


پدر شهید احمدی روشن در رابطه با پسر شهیداش مصطفی احمدی روشن عنوان کرد: این شهید بزرگوار جهادگونه فعالیت می کرد و هیچ گاه نا امید نمی شد و از حرکت نمی ایستاد، اما با وقایع سال 82 و تعطیلی سایت هسته ای به قدری نا امید بود که قصد داشت سایت را ترک کند و من او را تشویق به ادامه کار کردم.


وی با بیان اینکه مصطفی به همراه همکارانش شبانه روز کار کردند تا تعداد سانترفیوژها را افزایش دادند، خاطرنشان کرد: وقتی ما در تحریم کامل بودیم حتی پیچ و مهره هم به ما داده نمی شود جوانان این سرزمین تعداد پنج هزار دستگاه سانترفیوژ را به 19 هزار سانترفیوژ افزایش دادند و غنی سازی را به 20 در صد رساندند.


پدر شهید احمدی روشن علت افزایش غنی سازی را به 20 درصد دست خالی نبودن در مقابل دشمنان دانست و گفت: برای همین اوباما می گوید که اگر بتواند تک تک پیچ و مهره های صنعت هسته ای را باز می کند ما نباید در مقابل دشمنان بی دفاع باشیم.


وی در ادامه با بیان اینکه بعد از شهادت مصطفی کمرم را شکست، گفت: خداوند می فرماید که بعد از شهید، سرپرست خانواده شهید است و هرکس خانواده او را آزار دهد، جواب او را خواهد داد./818/پ202/ب4

ارسال نظرات