۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۵۵۱۹۴
سردار نقدی تأکید کرد؛

شورای امنیت، شورای ناامن‌سازی جهان/ ایران پناهگاه ملت‌های مظلوم منطقه است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که ایران کانون بیداری اسلامی و پناهگاه ملت‌های مظلوم منطقه است، گفت: شورای امنیت، همان شورای ناامن‌سازی جهان است.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم معارفه جانشین سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به عنوان سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، اظهار داشت: برای مقابله با مستکبران نیازمند همدلی و همزبانی هستیم.

 


وی با بیان این‌که وحدت و همدلی ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی ضرورتی انکارناپذیر است، خاطرنشان کرد: اوج‌گیری دشمنی‌ مستکبران با مسلمانان در همه جای دنیا را شاهد هستیم، حوادث یمن و کودک‌کشی‌ها ‌نشان می‌دهد که ذره‌ای از توحش دولت آمریکا کم نشده است.

 


سردار نقدی با تأکید بر این‌که رژیم آمریکا همان رژیم وحشی و تجاوزگر و ضدانسانی است و با درجاتی بیش از گذشته به کار خود ادامه می‌دهد، افزود: شورای امنیت که بهتر است شورای ناامن‌سازی جهان به آن گفته شود، قطعنامه صادر می‌کند و به جای این‌که از متجاوز بخواهد که تجاوز را قطع کند ملتی را که می‌خواهد از خود دفاع کند را از سلاح و تجهیز شدن محروم می‌کند.

 


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که ایران کانون بیداری اسلامی و پناهگاه ملت‌های مظلوم منطقه است، تصریح کرد: پایمال کردن حق مظلومان و دفاع از غاصبان و تجاوزگران قانون شورای امنیت و آمریکاست، با چنین وضعیتی دیگر انتظار صلح و امنیت در منطقه و جهان را نباید داشت.

 


وی با تأکید بر این‌که دنیا از ظلم و ستم خسته شده و به دنبال یک منجی و پناهگاه است، گفت: اکنون هر ملتی که از خود دفاع می‌کند مستکبران ایران را متهم به دخالت می‌کند، این در حالی است که ظالمان خود سلاح و هواپیما می‌فرستند و مردم را بمباران می‌کنند و این امر به علت این است که مردم کشورهای محروم ایران را محل امید و تکیه‌گاه خود می‌دانند.

 


سردار نقدی ادامه داد: براساس قانون آنان یک سخنرانی رهبری و نیز پرستاری از مجروحان مظلومان دخالت محسوب می‌شود، اما کشتار وحشیانه آنان دخالت محسوب نمی‌شود، این نقطه امید شدن مظلومان جهان برای ما هم مایه امیدواری و سرافرازی است و در عین حال مایه نگرانی است که مسئولیت را سخت‌تر کرده و باید بتوانیم به الگوهای مورد انتظار برسانیم.

 


رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 اظهار داشت: امروز در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته ایم، امروز در حالی که با آنان مذاکره می‌کنیم، با ما جنگ نظامی نیز می‌کنند و در مرزها با استفاده از تروریست‌های مزدور خود با ما در حال جنگ هستند.

 


وی با تأکید بر این‌که دولت آمریکا تروریسم‌پرور است، گفت: تمام پایگاه‌های تروریستی و سلطنت‌طلب‌ها مقرشان در آمریکا قرار دارد و افزون بر آن صدها شبکه ماهواره‌ای ضد ملت ایران از آمریکا هدایت می‌شوند، از این رو باید الگوی ملت‌های ستمدیده را در چنین شرایط سختی بسازیم./935/پ202/ب4

ارسال نظرات