۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۵۵۲۱۷
امام جمعه امیدیه:

زنده کردن اختلاف‌های مذهبی از اهداف دشمن در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه با اشاره به تهاجم عربستان به یمن گفت: این حمله با پشتیبانی غرب صورت گرفته و هدف آن درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر است.
حجت الاسلام علي زاده امام جمعه اميديه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: دنباله روی برخی کشورها از نقشه های تفرقه افکنانه دشمن سبب شده تا این دشمنان خوشحال شوند و دسیسه های خود را به اجرا بگذارند.

 

وی افزود: عربستان با این تهاجم قوانین بین المللی را نقض کرد و سبب کشتار مسلمانان بی گناه در کشور یمن شد.

 

امام جمعه امیدیه تهاجم عربستان به یمن را اشتباه و خطایی بزرگ توصیف و عنوان کرد: هدف این تهاجم نسل کشی شیعیان در یمن است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد تفرقه میان فرقه ها و مذاهب اسلامی گفت: دشمنان به دنبال آن هستند تا با این تفرقه انگیزی ها مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

 

وی گفت: رژیم آل سعود از حکومت قانونی سوریه پشتیبانی نمی کند اما رییس جمهور فراری یمن را رییس جمهور قانونی خطاب می کند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه ابراز داشت: قتل عام و جنگ افروزی در کشوری اسلامی که مردمش رییس جمهور را قبول ندارند ظالمانه و ستمگرانه است.

 

امام جمعه امیدیه با اشاره به سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن که از سوی غرب اجرا می شود، اظهار داشت: قدرت های استکبار با ایجاد اختلاف میان شیعه، سنی، عرب و عجم در تلاش هستتند تا نقشه های خود را عملی کند.

 

وی بیان داشت: تهاجم به یمن یک جنگ مذهبی دوطرفه نیست بلکه جلوه ای از برادر کشی آل سعود است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به عوامل تهاجم عربستان به یمن گفت: رژیم آل سعود از ترس این که نیرو های مردم یمن تنگه باب المندب را تصرف و این نقطه استراتژیک را تصاحب کنند به یمن حمله نظامی کرد.

 

وی در پایان گفت: علمای جهان اسلام باید هوشیار باشند که این درگیری ها را مذهبی جلوه ندهند و حقیقت رژیم آل سعود را به مسلمانان نشان دهند./9452/ت302/ب4

ارسال نظرات