۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۵۵۲۸۸
در 23 میعادگاه نماز جمعه صورت می گیرد؛

تظاهرات نمازگزاران جمعه چهارمحال و بختیاری در محکومیت جنایات آل سعود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری تظاهرات علیه جنایات آل سعود در 23 میعادگاه نماز جمعه این استان خبر داد.
تظاهرات

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با محکوم کردن جنایات آل سعود در کشتن کودکان بی‌دفاع و اقدامات ددمنشانه دیگر گفت: در ادامه موج محکومیت های پی در پی داخلی علیه اقدامات شنیع و حملات وحشیانه رژیم آل سعود به کشور و مردم مظلوم و بی پناه یمن، مردم خداجو و بصیر این استان به ویژه نمازگزاران جمعه، همچون گذشته با حضور حماسی خود با فریادهای کوبنده، سکوت مجامع بین‌المللی را خواهند شکست.

 

گرجی از برگزاری این تظاهرات در 23 میعادگاه نماز جمعه سراسر استان چهارمحال و بیختیاری خبر داد و افزود: این تظاهرات در شهرکرد مرکز استان از مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و پس از طی مسیر چهار راه بوعلی به سمت میدان دانش ادامه دارد.

 

وی با ابراز امیدواری از حضور حماسی مردم در این تظاهرات تصریح کرد: شرایط حساس منطقه و اوضاع یمن و اقدامات وحشیانه آل سعود دل هر آزادمرد مسلمانی را آزرده است و امیدواریم خداوند متعال دین اسلام را از کینه و بدخواهی دشمنان و از توطئه‌های آل سعود خائن حفظ کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که آل سعود ابزاری برای تحقق اهداف آمریکا و اسراییل در منطقه است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی آن ها از حمله به کشورهای اسلامی همچون یمن و کشتار شیعیان این کشورها این است که جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار دهند و از این راه عرصه را بر ایران سخت کنند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که امروز حرکت و سیاست آل سعود رنگی ندارد و این دوگانگی را جهان نمی‌پذیرد، تصریح کرد: ساختار شورای امنیت و سازمان ملل را آمریکا و اسرائیل به دست دارند و تا وقتی این اعضا آمریکایی و صهیونیستی هستند، دیگر هیچ توقعی نمی‌توان از این نهادها داشته باشیم.

 

گرجی با اشاره به این‌که صهیونیست‌ها خوی حیوانی دارند، اظهار داشت: وقتی اکثر نهادهای آمریکا را صهیونیست ها تشکیل می دهند و خوی صهیونیست یک خوی حیوانی است، دیگر انتظاری از این‌ها نمی‌رود که بخواهند برای مظلومان یمن قطعنامه صادر کنند.

 

وی در پایان بار دیگر از همه مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برای حضور در تظاهرات فردا، در میعادگاه ‌های نماز جمعه سراسر این استان دعوت به عمل آورد و این حضور را همدردی با شیعیان مظلوم یمن دانست./9457/ت303/ب4

ارسال نظرات