۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۵۵۴۰۷
حجت الاسلام والمسلمین قوامی:

برخی تصور نکنند برای مقاصد سیاسی شان می توانند امام را مصادره کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پردیسان با اشاره به حرف های غیر واقعی که برخی به امام(ره) نسبت می دهند، گفت: لازم است بیانات امام(ره) را همواره مرور کنیم تا برخی تصور نکنند که می توانند امام(ره) را برای رسیدن به اهداف خود مصادره کنند.
حجت الاسلام والمسلمين سيدصمصام الدين قوامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدصمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان قم در خطبه های امروز، برخی از موضع گیری های قاطعانه و انقلابی امام(ره) را یادآور شد و اظهار داشت: برای این که برخی تصور نکنند که می توانند امام(ره) را برای رسیدن به اهداف خود مصادره کنند، لازم است همواره این بیانات را مرور کنیم.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز 29 فروردین که از سوی امام(ره) روز ارتش نام گذاری شده است، گفت: لیبرال ها می گفتند ارتش وجود دارد و سپاه نیازی نیست و منافقین می گفتند با وجود میلیشیا ارتش باید منحل شود اما امام(ره) ارتش و سپاه را دو بال برای جمهوری اسلامی ایران دانستند؛ پس از رحلت امام(ره) نیز رهبر معظم انقلاب بر این مسأله تأکید داشتند.

 

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی در پاسخ به تخریب های دشمن، منافقان و برخی افراد فریب خورده برای مخدوش کردن وجهه سپاه، ماموریت های این نهاد را بر اساس وظایف تعیین شده آن دانست.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی افزود: دفاع در برابر قوای بیگانه، کمک در اجرای دستورات انقلاب اسلامی، حمایت از نهضت های رهایی بخش و حق طلبانه جهانی تحت نظارت رهبر از جمله این وظایف است؛ انقلاب اسلامی کم کم دارد به اقصی نقاط دنیا صادر می شود بنابراین در هر نطقه زمین و در هرکجا انقلاب اسلامی به خطر افتد سپاه موظف است از آن پاسداری کند.

 

قدرت نظامی ما قابل مذاکره نیست

وی با بیان این که ارتش، سپاه و بسیج مستضعفین ما از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است، گفت: هر سه باهم قدرت دفاعی برای جهان اسلام ایجاد کرده اند و کسی دیگر جرأت ندارد نگاه چپ به کشور ما داشته باشد؛ اینها کاری با صدام و حزب بعث کردند که به زباله دان تاریخ پیوست، این ترکیب قدرتی ایجاد کرد که هرگز قابل مذاکره نیست.

 

امام جمعه پردیسان روند مذاکرات مذاکرات هسته ای را طولانی و خسته کننده خواند و تصریح کرد: حتی رهبر معظم انقلاب نظر ممتنع نسبت به آن دارد و فرمودند که چیزی که تاکنون اتفاق افتاده تبریک گفتن ندارد؛ مردم انقلابی ما برای حفظ آرمان های انقلاب، مذاکراتی را می خواهند که عزت و اقتدار ما را خدشه دار نکند.

 

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی افزود: چرا عده ای با دلواپس برخی و ذوق زدگان خواندن برخی دیگر سعی می کنند کارهای خود را توجیه کنند؛ به کار بردن این ادبیات ها با توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب به آن تأکید دارند سنخیتی ندارد.

 

آمریکا در همه صحنه ها از پیش شکست خورده است

حجت الاسلام والمسلمین قوامی خطاب به آمریکایی ها گفت: نظام اسلامی نیروند است حتی اگر سلاح نداشته باشد بازهم بر شما پیروز است؛ این شما هستید که در افغانستان، عراق، لبنان و سوریه شکست خورده اید.

 

وی ادامه داد: ما بدون سلاح خرمشهر را آزاد کردیم و در همه عرصه های نظامی شکست دادیم؛ آنوقت اینها می خواهند قدرت نظامی ما را در مذاکرات محدود کنند ملت ایران هرگز چنین اجازه ای به شما نخواهد داد.

 

امام جمعه پردیسان با اشاره به تحولات یمن، گفت: یمن اکنون با کمیته های مردمی ایستادگی می کند اما ارتش عربستان با نامردی مادران و کودکان یمنی را می کشد؛ بدانید که آه این مادران شما را ذوب خواهد کرد.

 

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به تاریخچه یمن، ابراز داشت: یمن در طول تاریخ دائما مورد تعرض بوده است اما همگی آنها شکست خورده اند، انگلیسی ها، عثمانی ها و بسیاری دیگر وارد یمن شدند و شکست خوردند؛ در زمان پیامبر(ص) نیز عزیز بوده و یمن ایمان وحکمت نام کذاری شد.

 

آل سعود به زودی نابود خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین قوامی تأکید کرد: به زودی اینها خار چشم آل سعود خواهند شد؛ آل سعود می خواست برای ما و محور مقاومت چاله بکند اما خودشان در چاه افتادند؛ من قبلا تصور می کردم خیلی طول بکشد تا آل سعود سقوط کند اما این روزها می بینم که گویا اراده الهی است که این امر زودتر محقق شود.

 

وی در پایان به برخی از مسائل و مشکلات پردیسان اشاره کرد و گفت: تلاش داریم که پردیسان را به نقطه مطلوب برسانیم و در این راه نیاز به همکاری همه مسؤولان و ساکنان این منطقه داریم./928/پ201/ج

ارسال نظرات