۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۵۵۵۰۵
امام جمعه بروجرد:

وجود نیروهای مسلح در ایران اسلامی توطئه‌‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با اشاره به وجود نیروهای مسلح مؤمن و مخلص و با اقتدار در جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود این نیروها هیچ خطری ایران را تهدید نمی کند و توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز، در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان با گرامیداشت روز ارتش گفت: امام خمینی(ره) با نام‌گذاری روز ارتش به توطئه‌های دشمنان پایان داد.

 

وی با اشاره به حمایت امام خمینی(ره) از ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در روزهای آغازین انقلاب اسلامی با حمایت‌های امام خمینی(ره) به خوبی به مقابله با عناصر ضدانقلاب و تجزیه طلب پرداخت.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به وجود نیروهای مسلح مؤمن و مخلص در جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح مؤمن و مخلص با اقتدار و توان دفاعی بالا در مقابل دشمنان ایستاده است.

 

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای دفاع از آب و خاک کشور را دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به دلاورمردی‌ها و رشادت های ارتشیان غیور در دوران دفاع مقدس یادآور شد: نیروهای ارتش ماندگارترین حماسه‌ها را در دوران انقلاب خلق کردند.

 

حجت‌الاسلام ترابی با بیان این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از فناوری های نوین قدرتمندتر از گذشته است، ادامه داد: قدرت و توان بازدارندگی کشور با وجود ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح بسیار بالا رفته است، و امروز با وجود این نیروهای قدرتمند هیچ خطری ایران اسلامی را تهدید نمی کند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به این‌که ارتش در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جایگاه رفیعی دارد، اظهار داشت:  امروز ارتش پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی انقلاب را بر عهده دارد.

 

وی افزود: دولتمردان در ادامه مذاکرات با توجه به پشتوانه، اقتدار و قدرت نیروهای مسلح از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع کنند./9459/پ202/ح

ارسال نظرات