۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۵۵۵۱۳
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله:

اعتمادسازی در مذاکرات باید دوطرفه باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله، گفت: اعتمادسازی نباید یک طرفه باشد اگر بحث برد برد است تیم مذاکره ‌کننده باید با احتیاط بیشتر حرکت کرده و راه نفوذ دشمن را ببندد.
گواهي

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آنچه در مذاکرات هسته‌ای سوئیس و بیانیه لوزان گذشت، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده خواهان این هستیم که همیشه عزت ملت ایران را مد نظر داشته باشند زیرا عدم پذیرش زوگویی و گمراهی آمریکا از خطوط قرمز ملت ایران است که از دوران امام راحل تا امروز ادامه دارد.

 

دولتمردان عزت ملت ایران را در صدر کارهای خود قرار دهند

 

وی افزود: دولتمردان ما باید عزت ملت ایران را در صدر کارهای خود قرار دهند، تا امروز این‌گونه بوده امیدواریم بعد از این نیز این‌گونه باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله، با اشاره به خطوط قرمز نظام عنوان کرد: امروز آمریکایی‌ها در عرصه‌های مختلف تسلیم شده و به برخی از حقوق ایران اعتراف می‌کنند اوباما به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرده و می‌گوید که صحبت‌های رهبر عالی ایران آیت‌الله خامنه‌ای راس همه کارها قرار می‌گیرد.

 

تعهد نسبت به شریعت مقدس اسلام خطوط قرمز ما است

 

حجت‌الاسلام گواهی افزود: این بیانگر شناخت عمیق نسبت به مردم و دولتمردان ایران است که هرگز زیر بار زور نرفته و بدعهدی نکردند، همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تعهد نسبت به دین و شریعت مقدس اسلام خطوط قرمز ما است.

 

وی اظهار داشت: دشمن بعد از 8 سال جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و سالها تحریم متوجه شده که نمی‌تواند با ملت ایران درگیر شود، ما این پیروزی عظیم را مدیون خون شهدا، هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری، صبر، شهامت، شجاعت، ایثارگری و از خودگذشتگی مردم ایران هستیم.

 

اقتصاد مقاومتی تنها راه اصلاح اقتصاد کشور است

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله، با اشاره به چگونگی گشایش اقتصادی کشور و بهبود مسائل مالی در عرصه‌های مختلف بیان داشت: باید به بیانات مقام معظم رهبری توجه کنیم که فرمودند: تنها راه اصلاح اقتصاد کشور بحث اقتصاد مقاومتی و بی‌نیاز کردن کشور را از فروش نفت خام است.

 

حجت‌الاسلام گواهی افزود: اگر دولتمردان در عرصه سرمایه‌گذاری با تدبیر درست از تولید داخلی حمایت کنند بخشی از اقتصاد مقاومتی اتفاق افتاده و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور برطرف می‌شود.

 

دولت برای اقتصاد بدون نفت فکر، مطالعه و برنامه‌ریزی کند

 

وی در ادامه گفت: این‌ تصور که در صورت توافق با لغو تحریم‌ها و بازگشت سرمایه بلوکه شده کشور، کار این دولت راه می‌افتد، اشتباه است؛ مقام معظم رهبری 20 سال پیش به دولتمردان فرمودند که درباره اقتصاد بدون نفت فکر، مطالعه و برنامه‌ریزی داشته باشند، اگر هر سال 5 درصد درآمد کشور از فروش نفت بی‌نیاز می‌شد در سال جاری از فروش نفت بی‌نیاز بودیم اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله، با اشاره به سابقه سیاه غرب و آمریکا در عهدشکنی و خصومت با ملت ایران و چگونگی مقابله تیم ‌مذاکره ‌کننده هسته‌ای با خدعه طرف مقابل خاطرنشان کرد: اعتمادسازی نباید یک طرفه باشد اگر بحث برد برد است تیم مذاکره‌کننده باید با احتیاط بیشتر حرکت کرده و راه نفوذ دشمن را ببندند./807/ت302/ب4

ارسال نظرات