۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۲۵۵۶۵۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

حفظ دستاوردهای انقلاب نیازمند همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که تحقق دستاوردهای هسته ای نیازمند همدلی و همزبانی است، گفت: امروز تیم مذاکره کنده هسته ای نیازمند پشتوانه قوی و نیرومند مردمی است تا جبهه ستمگر و پلید مقابل بفهمند یک تیم برابرشان قرار نداشته بلکه یک ملت عظیم در کنار آنان حضور دارد.
امام جمعه چمستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نور با اشاره به این که آغاز شیطنت آمریکا در هنگام تنظیم توافق نامه آتی رخ داده است، گفت: مجلس سنا و کنگره آمریکا بزرگترین رسوایی اوباما و دولت فعلی آمریکا بود که در دوران عمر حاکمیت و تشکیل نظام آمریکا برای آن سابقه ای نمی شناسند.

 

امام جمعه چمستان تصریح کرد: نمایندگان آمریکا وقتی دیدند اوباما گفت من تحریم های جدید نمایندگان کنگره را وتو و ملغی می کنم آن ها از آن سوی طی جلسه ای بیانه ای را مصوب کنند که رییس جمهور هر چه را توافق کند ما بعد از او همه رشته هایش را پنبه کرده و بی اثر خواهیم کرد.

 

وی با بیان این که این اوج خفت و بد بختی اوباما را نشان می دهد، تصریح کرد: اخیراً هم دیدیم و شنیدیم که چگونه رای مجلس را پذیرفت و اعلان کرد ما تحریم ها را آرام آرام و با نظر نمایندگان کاهش داده نه لغو می کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: اوباما و نمایندگان کنگره عاجزتر از آن هستند که بفهمند عقب نشینی و تغییر موضع و عدول از خطر فرمزها در رابطه با انرژی هسته در باور ملت عزتمند و مقتدر ایران اسلامی نمی گنجد.

 

حجت الاسلام جباری خاطرنشان کرد: گذشت آن زمان امضای معاهدات و توافق نامه های ذلت باری که ایران عزیز ما را تکه تکه می کردید و زورگویانه نظرتان را بر دولتمردان کشورمان درسال های قبل از انقلاب تحمیل می کردید.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر این که تحقق دستاوردهای هسته ای نیازمند همدلی و همزبانی است، گفت: امروز تیم مذاکره کنده هسته ای نیازمند پشتوانه قوی و نیرومند مردمی است تا جبهه ستمگر و پلید مقابل بفهمند یک تیم برابرشان قرار نداشته بلکه یک ملت عظیم در کنار آنان حضور دارد.

 

حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی بر روی اصول و ارزش های والای خود ایستاده است، گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی هیچ گاه در برابر ایادی استکبارجهانی تسلیم نشده و همواره بر پایبندی به ارزش های والای نظام اسلامی تاکید دارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ما پیرو ولایت و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه ولایی مردم ایران سبب شده است تا همه تلاش ها و برنامه ریزی های دشمنان با شکست مواجه شود.

 

امام جمعه چمستان با اشاره به این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات