۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۵۵۷۱۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

بزرگ‌ترین دستاورد نهضت امام خمینی، آشنایی جهانیان با اسلام ناب بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده گفت: امام(ره) جان و دل جهانیان را تسخیر کرد و این دین مبین را از جمود و ایستایی سیاسی و فرهنگی حاکم بر جوامع اسلامی نجات داد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با بیان این مطلب که بزرگترین دستاورد نهضت امام خمینی(ره)، آشنایی جهانیان با اسلام ناب بود، اضافه کرد: امام(ره) جان ودل جهانیان را تسخیر کرد و این دین مبین را از جمود و ایستایی سیاسی و فرهنگی حاکم بر جوامع اسلامی نجات داد و به واسطه انقلاب مهدی گونه خویش، ندای اسلام را بر بام جهان طنین انداز کرد.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، اضافه کرد: حضرت امام(ره) پیوسته خود را خدمتگزار و عاشق مردم می دانستند. ایشان می فرمودند: «مردم شریف ایران! من فرد فرد شما را چون فرزندان خویش می دانم و شما می دانید که من به شما عشق می ورزم و شما را می شناسم، شما هم مرا می شناسید».

 


وی خاطرنشان کرد: آینده نگری و عاقبت اندیشی در امور، از ویژگی های شخصیتی امام خمینی(ره) به شمار می رفت که همواره به آن توجه وافری داشتند.

 


حجت الاسلام تقی زاده در پایان با تقدیر از رسانه های استان آذربایجان شرقی، افزود: رسانه ها در پوشش برنامه های فرهنگی استان نقش بسزایی دارند و امیدواریم در پوشش اخبار سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به خاطر حساسیتی که امسال بر کشور وجود دارد فعال تر و پربار تر از سال های گذشته عمل کنند./853/پ203/ب4

ارسال نظرات