۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۵۵۸۰۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

شباهت قیام یمن به انقلاب ایران، دشمن را به وحشت انداخته است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به این که حمله رژیم آل سعود به مردم مظلوم یمن در راستای سرکوب انقلاب های مردمی است، گفت: شباهت قیام یمن به انقلاب ایران، دشمن را به وحشت انداخته است.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که حمله رژیم آل سعود به مردم مظلوم یمن در راستای سرکوب انقلاب های مردمی است، گفت: انقلابیون در کشور یمن، گروه انصارالله از شیعیان زیدی بوده که همسو با انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی افزود: شعار این گروه در انقلاب یمن همان شعارهای مردم ایران در انقلاب 57 است و این انقلاب به انقلاب ایران اسلامی شباهت های بسیاری دارد، بنا براین دشمن را به وحشت انداخته است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هم مرز بودن عربستان با یمن، گفت: عربستان در جهت سرکوب انقلاب های مختلف در منطقه، هزینه های بسیاری را مصرف کرده است، به ویژه برای سرکوب انقلاب یمن که مستقیما وارد میدان شده  است چرا که در صورت پیروزی مردم یمن، خطر عظیمی برای استکبار و دولت جنایتکار آل سعود به وجود خواهد آمد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: دولت آل سعود بی رحمانه و وحشیانه با تمام قدرت به سرکوب مردم یمن و زیرساخت های این کشور پرداخته است تا با زیر فشار قرار دادن ملت یمن، آنها را از انقلاب منصرف کنند و انقلاب یمن در نطفه خفه شود.

 

وی با اشاره به این که کشورهای غربی در موضوعات مختلف بین المللی خوی استکباری خود را نشان داده اند، افزود: سازمان ملل که باید حافظ حقوق، جان و سرزمین های ملت ها باشد، به یک حربه قوی در دست استکبار تبدیل شده است.

 

وی تأکید کرد: سازمان ملل به جای محکوم کردن کشوری که بدون مجوز به یک کشور مظلوم حمله کرده و به تخریب زیرساخت ها و کشته و زخمی کردن هزاران نفر دست زده است، ملت سرکوب شده را محکوم می کند که این نشان از همراهی تجاوزگر است.

 

عربستان خوی استکباری صهیونیست ها را دنبال می کند

حجت الاسلام حسینی یاد آورشد: بازرسی از کِشتی ها اقدامی به نفع دولت متجاوز عربستان است، از این رو در طول تاریخ ثابت شده است که سازمان ملل هیچگاه در کنار ملت ها نبوده، بلکه حامی کشورها و دولتمردان مزدور و مستکبر بوده است.

 

وی افزود: در حمله اسرائیل به مردم مظلوم غزه نیز شاهد بی توجهی سازمان ملل و محکوم نکردن این جنایات بودیم و عربستان نیز با اجرای برنامه های اسرائیل به دنبال پیاده کردن روش های صهیونیست ها در تجاوزات خود است که این نقض قوانین بین المللی نیز از سوی سازمان های مربوطه محکوم نشده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، ورود سازمان ها و مجامع بین المللی جهت خاتمه دادن به تجاوز های عربستان را دور از انتظار دانست و گفت: این سازمان ها در کنار متجاوزگران هستند./1307/ت302/ح

ارسال نظرات